تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 21 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 16981

دانلود بازی Figment برای اندروید

دانلود بازی Figment برای اندروید

دانلود بازی Figment برای اندروید به دنیای Figment فیگمنت خوش آمدید. دنیایی عجیب و سورئال که مکانی متشکل از عمیق ترین افکار، اصرارها و خاطرات ماست. جهان بازی پر از صداهای زیادی است که در سرمان می شنویم..

دانلود بازی Figment برای اندروید

به دنیای Figment فیگمنت خوش آمدید. دنیایی عجیب و سورئال که مکانی متشکل از عمیق ترین افکار، اصرارها و خاطرات ماست. جهان بازی پر از صداهای زیادی است که در سرمان می شنویم، هر کدام به شما چیزی میگوید و دستورات خاصی را صادر می کند اما باید به کدام توجه کرد و کدام را باید عملی نمود ؟ این ذهن سالها ساکت و آرام بوده اما چیزی تغییر کرده است. افکار جدیدی شروع به ظهور کرده اند، آنها به شکل موجوداتی کابوس وار که هر کجا می روند ترس را گسترش می دهند، خود را نشان خواهند داد. تنها امید این است که Dusty عبوس، صدای شجاعت سابق ذهن خود را دوباره بشنود و به ذهنش کمک کند تا با ترس هایش روبرو شود.

+ داستانی متشکل از ترس و شجاعت در جهانی خیالی!

با داستی و دوست همیشه خوش بینش، پیپر، در یک ماجراجویی شرکت کنید که از جنبه های مختلف ذهن و فکر شما را به چالش خواهد کشید. با حل معما برای تنظیم امور ، کابوس ها را عقب بزنید و به دنبال بازگرداندن شهامت از دست رفته باشید. جهانی عجیب با عناصری گاهی بامزره و گاهی هم منحصر به فرد که باعث می شود شاید برای مدتی خیره به آن باشید. موسیقی متن خاص، توانسته باعث این شود تا هیجان بالاتری به کاربران منتقل شود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. داستانی هیجان انگیز و سرگرم کننده
  2. معماهای متنوع و جذاب
  3. ذهن و فکر خود را به واسطه بازی به چالش بکشید
  4. موسیقی متن فوق العاده
  5. گیم پلی سرگرم کننده و ماجراجویی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Figment هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Figment Figment Figment Figment

نوشته دانلود بازی Figment برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.