تاریخ انتشار : چهارشنبه 5 می 2021 - 11:05
کد خبر : 34515

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای PC

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای PC

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای کامپیوتر نوآوری در ژانر ترسناک همواره چالش بزرگی برای سازندگان بازی‌های ویدیویی بوده است. اغلب این ژانر درگیر کلیشه‌ها شده که منجر به ساخت بازی‌های تکراری می‌ش..

دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای کامپیوتر

نوآوری در ژانر ترسناک همواره چالش بزرگی برای سازندگان بازی‌های ویدیویی بوده است. اغلب این ژانر درگیر کلیشه‌ها شده که منجر به ساخت بازی‌های تکراری می‌شوند؛ اما گاهی نوآوری‌های جدید برای ژانر ترسناک بازی‌هایی را خلق می‌کنند که نه‌تنها چیز جدیدی را ارائه داده‌اند، بلکه در ترساندن بازیکن به‌شدت مؤثر و کارآمد ظاهر شدند. بازی Five Nights at Freddy’s از استودیو Scott Cawthon یکی از همین بازی‌های ترسناک بوده که گیم پلی کاملاً جدید و نوآورانه‌ای را فراهم آورده است.

شما در بازی در نقش فردی بازی می‌کنید که در دفتری کوچک قرار دارد و دوربین‌های امنیتی مختلف یک مغازه را کنترل می‌کند. این مغازه برای جذب مشتری‌هایش از ربات‌های عروسکی مختلفی استفاده می‌کند؛ اما ظاهراً این ربات‌ها رفتارهای عجیبی در طول شب از خود نشان می‌دهند و شما باید این موضوع را توسط دوربین‌های امنیتی در شب بررسی کنید. شب تاریک و درازی در انتظار شما است.

دسترسی شما به منبع برق محدود است و یکی از عواملی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید. هر شب این مقدار متفاوت است و اگر استفاده نامناسبی از برق داشته باشید، ممکن است برق قطع شود و تمام موارد امنیتی مانند چراغ‌ها، دوربین‌ها و درها از کار بیفتند. اینجا است که عنصر دلهره و ترس بازی وارد ماجرا می‌شود. شما باید عروسک‌های رباتی مختلفی که در سرتاسر مغازه وجود دارند را رصد کنید و جای آن‌ها را دائم با دوربین‌های مختلف چک کنید. اما اگر غافل شوید، ممکن است آن‌ها از سر جای خود حرکت کنند و برای غافلگیری و ترساندن شما، دست‌به‌کار شوند.

عنصر ترس در این بازی به‌شدت جذاب و منحصربه‌فرد پیاده‌سازی شده است. احساس تنها بودن در یک دفتر کوچک در طول شب، مغازه‌ای که به‌ظاهر همه‌چیز در آن آرام است اما به‌شدت شوم و هولناک جلوه می‌کند و ربات‌های شیطانی‌ای که هرلحظه ممکن است جلوی دوربین شما بپرند و زهر ترکتان کنند، همگی در کنار هم تجربه یک بازی ترسناک متفاوت را به شما منتقل می‌کند که می‌توانید ساعت‌ها درگیرش شوید و از افزایش آدرنالین خونتان لذت ببرید!

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Deceit و Resident Evil 7 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Five Nights at Freddy’s با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: XP,Vista,Windows7
Processor: 2 GHz Intel Pentium 4 or AMD Athlon or equivalent
Memory: 1 GB RAM
Graphics: 1 GB
DirectX: Version 9.0
Storage: 250 MB available space

تصاویری از محیط بازی :

Five Nights at Freddy's Five Nights at Freddy's Five Nights at Freddy's Five Nights at Freddy's

نوشته دانلود بازی Five Nights at Freddy’s برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.