تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 13:30
کد خبر : 35071

دانلود بازی Football Master 2 برای اندروید

دانلود بازی Football Master 2 برای اندروید

دانلود بازی Football Master 2 برای اندروید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک تیم فوتبال از کجا شکل می گیرد ؟ یا حتی چه مراحلی را باید طی کند تا در نهایت بتواند وارد لیگ حرفه ای شده و به درآمد ..

دانلود بازی Football Master 2 برای اندروید

تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که یک تیم فوتبال از کجا شکل می گیرد ؟ یا حتی چه مراحلی را باید طی کند تا در نهایت بتواند وارد لیگ حرفه ای شده و به درآمد برسد ؟ در بازی اندروید Football Master 2 می توان جواب تمام سوالات در مورد یک تیم فوتبال را به دست آورد، اینکه چگونه ایجاد شده و باید چه مراحلی را طی کند تا وارد لیگ حرفه ای شود. می توان گفت این بازی معتبرترین و پیشگامانه ترین گیم پلی مدیریت فوتبال را در حال حاضر در میان عناوین موجود دارد. تیم خود را از ابتدا بسازید ، بازیکنان را آموزش دهید و مسیری سخت و نفسگیر را برای ورود به لیگ حرفه ای طی کنید!

+ تیم خود را بسازید و از صفر برای رسیدن به بالاترین جایگاه تلاش کنید!

تیم خود را از ابتدا بسازید، بازیکنان را آموزش دهید تا به یک سوپراستار تبدیل شوند و در لیگ ها و مسابقات مختلف در سراسر جهان در برابر سایر تیم ها رقابت کنید. این بازی شامل بیش از 5000 بازیکن واقعی است که با توجه به عملکرد آنها در زمین، آمار و مهارت های آنها در زمان واقعی به روز می شود. همچنین ، شما می توانید از جدیدترین کیت ها و اقلام رسمی باشگاه های مورد علاقه خود برای سفارشی سازی استفاده نمایید. در میان این بازیکنان، می توان ستاره های نابی را یافت که قادر هستند تیم شما را محبوب جهان کنند و در کنار آنها مربیان بزرگی حضور دارند که تیم شما را توقف ناپذیر می کنند.

فوتبال ورزشی است که نیاز به استراتژی و توانایی دارد. اگر می خواهید با سبک فوتبال خود حریفان را شکست دهید، به تاکتیک ها توجه کنید، آنها بسیار مهم هستند.مهارت های تیمی، ترکیبات، تاکتیک های حمله و دفاع، تغذیه، سبک ها و بیش از این ها را می توانید برای به دست آوردن پیروزی های پی در پی در نظر بگیرید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. وجود تیم های مختلف از لیگ های معتبر جهانی
  2. چیزی در حدود پنج هزار بازیکن در دسترس شما
  3. مسابقات سه بعدی خیره کننده
  4. سیستم منحصر به فرد برای توسعه تیم
  5. استفاده از استراتژی و تاکتیک های مختلف برای پیروزی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Football Master 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Football Master 2 Football Master 2 Football Master 2 Football Master 2 Football Master 2

نوشته دانلود بازی Football Master 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.