تاریخ انتشار : چهارشنبه 12 می 2021 - 5:30
کد خبر : 37024

دانلود بازی Fortnite برای اندروید

دانلود بازی Fortnite برای اندروید

دانلود بازی Fortnite برای اندروید به‌جرئت می‌توان Fortnite را یکی از بازی‌های موفق و بسیار پرطرفدار صنعت گیم در بخش چند نفرِ و آنلاین دانست، این بازی که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده، نخستین..

دانلود بازی Fortnite برای اندروید

به‌جرئت می‌توان Fortnite را یکی از بازی‌های موفق و بسیار پرطرفدار صنعت گیم در بخش چند نفرِ و آنلاین دانست، این بازی که توسط استودیوی Epic Games توسعه داده‌شده، نخستین بار در سال 2011 برای کامپیوترهای شخصی در دسترس قرار گرفت. بازی Fortnite در ابتدا تنها یک بازی سوم شخص ماجراجویانه بود که کاربران باید در آن با جستجو در محیط بازی و جمع‌آوری آیتم‌های مختلف در بازی پیشرفت می‌کردند.

پس از شکست خوردن ایده‌ی اولیه‌ی بازی و عدم استقبال مخاطبان، استودیوی Epic Games تغییرات گسترده‌ای در گیم پلی بازی به وجود آورد، این استودیوی در قدم اول بخش داستانی را به‌طور کامل از بازی خود حذف نموده و گیم پلی را به بخش آنلاین محدود کرد، این عمل باعث شد که تعداد مخاطبان بازی طی مدت‌زمان اندکی بسیار افزایش یابد، به صورتی که در حال حاضر بازی فورتنایت یکی از پرمخاطب‌ترین بازی‌های آنلاین است.

+ مختصری از گیم پلی !

گیم بازی طوری طراحی‌شده که شما در آن با چند نفر دیگر از بازیکنان هم‌گروهی می‌شوید و باید با همکاری یکدیگر از قلعه‌ی خود در مقابل دیگر بازیکنان محافظت کنید. پس از پایان مرحله‌ی اول، نوبت به تیم شما می‌رسد که به قلعه‌ی دیگر بازیکنان هجوم ببرید. مهم‌ترین عامل موفقیت در بازی Fortnite همکاری تیمی است، به صورتی که احتمال موفقیت و پیروزی شما در صورت ناهماهنگ بودن با سایر اعضای گروه بسیار پایین هست.

این بازی جذاب علاوه بر گیم پلی جذاب و اعتیادآور دارای گرافیک چشم‌نواز و دست داشتنی نیز هست. بااینکه گرافیک فنی بازی به‌صورت کارتونی و انیمیشنی طراحی‌شده اما واکنش‌های شخصیت‌ها و گرافیک هنری بازی آن‌قدر زیبا کارشده‌اند که شمارا مجذوب خود می‌کنند.

Fortnite یک بازی فوق‌العاده سوم شخص در بخش آنلاین است که می‌تواند باگیم پلی اعتیادآور خودش شمارا تا مدت‌ها سرگرم کند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراقب دشمنان باشید چرا که از همه سو خواهند آمد
  2. معجون ها و سلاح ها را از موانع بیرون کشید
  3. اجازه خواهید داشت کاراکتر را شخصی سازی کنید
  4. گیم پلی سرگرم کننده و خاطره انگیز
  5. گرافیک هنری جذاب و فانتزی
  6. حفظ هویت اثر و ارائه‌ی صحیح حس و حال نسخه‌های کنسولی
  7. غرق کردن کامل مخاطب در تجربه‌ی بتل رویال

بازی Fortnite هم اکنون در GooglePlay دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Fortnite را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Fortnite Fortnite Fortnite Fortnite

نوشته دانلود بازی Fortnite برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.