تاریخ انتشار : چهارشنبه 2 ژوئن 2021 - 12:30
کد خبر : 42955

دانلود بازی G.I. Joe برای اندروید

دانلود بازی G.I. Joe برای اندروید

دانلود بازی G.I. Joe: RTS War Strategy Simulator برای اندروید سبک استراتژیک، تنوع بازی بالایی را دارد به نوعی که هر کس می‌تواند با بازی های آن ارتباط برقرار کرده و برای مدت ها درگیر چالش های متنوع گیم..

دانلود بازی G.I. Joe: RTS War Strategy Simulator برای اندروید

سبک استراتژیک، تنوع بازی بالایی را دارد به نوعی که هر کس می‌تواند با بازی های آن ارتباط برقرار کرده و برای مدت ها درگیر چالش های متنوع گیم پلی باشد. از رقابت های اکشن تا مزرعه داری و رقابت های حساس فوتبال و رقابت های جذاب ماشین سواری، همه و همه در این سبک جای داده شده اند و برای هر سلیقه ای می توان گفت در این ژانر بازی وجود دارد. یکی از جدیدترین محصولات ویدیویی منتشر شده، بازی G.I. Joe: RTS War Strategy Simulator است که قصد دارد تا بازیکنان را در رقابت های جذاب جهانی در برابر یکدیگر قرار داده و آنها را با نبردهای جذاب برای مدت ها سرگرم کند.

در رقابت های جذاب بازی G.I. Joe دو جناح مختلف حضور دارند که بنظر مدت هاست که در برابر هم مبارزه می کنند و هیچکدام هم نمی تواند بر دیگر چیره شود. همه امیدها به شما بسته شده تا شاید بتوانید با اتخاذ استراتژی های مختلف، یکی از دو جناح را پیروز میدان کنید.

برای نبرد در میدان، می توانید از قهرمانان و نیروهای مختلفی که بازی در اختیار شما قرار می دهد استفاده کنید. در کنار نیروهای خبره و آموزش دیده، واحدهای نظامی مختلفی نیز حضور دارند تا به واسطه آنها بتوانید حتی از مسافتی دور نیز پایگاه دشمن را هدف قرار دهید یا در میدان نبرد، حمله ای کارساز به سمت نیروهای دشمن داشته باشید.

اما قبل از هر حرکت و اقدامی، باید پایگاه نظامی خود را در بهترین نقطه از نظر استراتژی بنا کنید، مکانی که مقر فرماندهی شما خواهد بود، دستورات از انجا برای میدان جنک ارسال می شود. رمز پیروزی در بازی G.I. Joe داشتن استراتژی مناسب در برایر حریفان است. شما با بازیکنانی از سراسر جهان طرف هستید که هر کدام برای خود نقشه و پلن های متعدد در مبارزات دارد، شما نیز باید به همین شکل عمل کرده و برای هر نبرد نقشه و استراتژی مخصوصی را در نظر بگیرید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. یش از 50 خودروی فوق العاده از بزرگترین کمپانی ها
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. امکان شخصی سازی خودرو با ویژگی های مختلف
  4. بروزرسانی های منظم و اضافه شدن گزینه های جدید
  5. ماموریت و رویدادهای روزانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی G.I. Joe: RTS War Strategy Simulator هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

G.I. Joe G.I. Joe G.I. Joe G.I. Joe G.I. Joe

نوشته دانلود بازی G.I. Joe برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.