تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:47
کد خبر : 24879

دانلود بازی Gladiator Glory برای اندروید

دانلود بازی Gladiator Glory برای اندروید

دانلود بازی شکوه گلادیاتور برای اندروید رم باستان جایی است که در آن مبارزانی قدرتمند و سرسخت که به نام گلادیاتور شناخته می شوند، برای به دست آوردن افتخار در میدان بزرگی به مبارزه علیه یکدیگر می پردازن..

دانلود بازی شکوه گلادیاتور برای اندروید

رم باستان جایی است که در آن مبارزانی قدرتمند و سرسخت که به نام گلادیاتور شناخته می شوند، برای به دست آوردن افتخار در میدان بزرگی به مبارزه علیه یکدیگر می پردازند که یا پیروز و سربلند از آن میدان خشن بیرون می آیند یا در خاک و خون می غلتند و جانشان را در این راه از دست می دهند که در هر دو صورت، افتخار بزرگی را به دست خواهند آورد و چیزی جز این را اجازه نمی دهند که به ذهنشان خطور کند. حال، این فضای پر از زد و خورد و هیجان وارد دنیای بازی های موبایلی شده و قرار است حال و هوای آن دوران را برای ما زنده کند. عنوان پرطرفدار و محبوب Gladiator Glory که در سبک اکشن و توسط استودیوی تولید بازی Progress Games ساخته و عرضه شده است، می خواهد حس و حال یک گلادیاتور جنگجو را به طرفداران این نوع بازی ها منتقل نماید.

+ تجربه ای متفاوت و جذاب!

در این عنوان خوش ساخت، شما به عنوان یک گلادیاتور قدرتمند و یک جنگجوی ماهر، با شمشیر و زره مناسب وارد میدان مسابقات شده و قرار است با پیروزی بر رقیبان متععد به مقام قهرمانی که بزرگ ترین مقامیست که یک گلادیاتور می تواند به آن برسد، دست پیدا کنید. در میان تنوع فراوان تسلیحات که برای شما وجود دارد، شما هیچ گاه احساس کمبود نخواهید کرد و دست شما برای انتخاب از میان آن ها باز خواهد بود. مراحل ویژه ای نیز برای شما در نظر گرفته شده است تا توانایی های استراتژیک و جنگجویانه تان در میدان مبارزه مورد سنجش و ارزیابی قرار گیرد. پس آماده ی یک رویارویی تمام عیار با دیگر گلادیاتور ها باشید چرا که اصلا کار آسانی در پیش نخواهید داشت.

ویژگی های کلیدی بازی:

  1. گیم پلی روان همراه با کنترلرهای مناسب با گوشی های هوشمند
  2. وجود تسلیحات و تجهیزات متعدد و متنوع
  3. امکان ارتقای توانایی های جنگجویتان در شاخه های مختلف
  4. وجود میدان های مبارزه گوناگون با ویژگی های محیطی منحصر به فرد
  5. امکان مقایسه امتیازتان با دیگر بازیکنان در سراسر جهان

بازی Gladiator Glory هم‌اکنون در پلی استور دارای امتیاز 4.7 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Gladiator Glory Gladiator Glory Gladiator Glory Gladiator Glory

نوشته دانلود بازی Gladiator Glory برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.