تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 8:08
کد خبر : 40718

دانلود بازی Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods برای PC

دانلود بازی Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods برای PC

دانلود بازی Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods برای کامپیوتر اولین بازی ویدیویی معروفی که شخصیت اصلی داستان را مقابل خدایان قدرتمند قرار دارد بدون شک God of War بود. این سوژه که علیه خدایان قیا..

دانلود بازی Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods برای کامپیوتر

اولین بازی ویدیویی معروفی که شخصیت اصلی داستان را مقابل خدایان قدرتمند قرار دارد بدون شک God of War بود. این سوژه که علیه خدایان قیام کنید و تک‌تک آن‌ها را به‌نوبت از بین ببرید در این بازی به‌شدت خوب پیاده‌سازی شده و منجر به خلق بازی‌ای قوی در تمامی زمینه‌ها گردید. سازندگان در استودیو Clever Beans با الهام گرفتن از همین سوژه عنوانی با نام Gods Will Fall خلق کرده‌اند که قهرمانان داستانش را مقابل خدایان پلید و بی‌رحم قرار می‌دهد. به‌تازگی بسته الحاقی Valley of The Dormant Gods نیز برای این بازی منتشرشده است.

در بسته الحاقی Valley of the Dormant Gods که شماره اول در سری سه‌گانه بسته‌های الحاقی این بازی است، دنباله داستان ادامه پیدا می‌کند. شما تمامی خدایان در بازی اصلی را نابود کرده‌اید اما نیروی اهریمنی جدیدی در تمام این مدت شما را تحت نظر داشته است. خدای جدید که Yaltogguth نام دارد قهرمانان شما را به مبارزه می‌طلبد پس باید برای نبردی سهمگین با او به‌خوبی آماده شوید. این بسته الحاقی منطقه‌ای جدید، ۳ آیتم و ۳ قابلیت جدید و همچنین یک کلاس مبارزه‌ای جدید که با پنجه‌بوکس ضربه میزند را هم اضافه کرده تا محتوای جدید تازه‌ای به این بازی مهیج اضافه کند.

داستان بازی روایت موضوعی ساده است. خدایان بی‌رحمی حاکم دنیای شما هستند و زندگی را برای قبیله شما سخت کرده‌اند. آن‌ها دائم از انسان‌ها تقاضای قربانی کردن افراد را دارند و از هیچ روشی برای شکنجه و آزار آن‌ها دریغ نمی‌کنند. انسان‌ها نیز در برابر این موجودات قدرتمند بی‌رحم چاره‌ای نداشته و باید برای اطاعت از آن‌ها سوگند یاد کنند در غیر این صورت به سرنوشتی شوم دچار خواهند شد؛ اما دیری نمی‌گذرد که ۸ قبیله مختلف هرکدام قهرمانی به‌عنوان نماینده معرفی می‌کنند تا علیه خدایان قیام کرده و زندگی خود را از چنگال آن‌ها نجات دهند.

شما در نقشه وسیع بازی باید در کنار این ۸ قهرمان باشید و آن‌ها را در مبارزاتی که در پیش دارند پیروز کنید. سبک مبارزات بازی کلاسیک بوده و شباهت زیادی به سری Souls دارد. شما در هر راند بازی باید یکی از قهرمان‌ها را انتخاب کنید و وارد میدان نبرد شده تا ابتدا دشمنان عادی را نابود کنید و سپس به Boss آخر که همان خدایان بی‌رحم بازی هستند برسید. درصورتی‌که در مسیر شکست بخورید، قهرمان شما ممکن است بمیرد یا اسیر شود که در این صورت باید او را نجات دهید و یا جایگزینی برایش پیدا کنید. همچنین هر مبارزی که تجربه بیشتری در میدان نبرد داشته باشد، قوی‌تر و ماهرتر می‌شود اما اگر دائم با یک قهرمان وارد نبرد شوید، او خسته شده و کارایی کمتری را از خود نشان می‌دهد پس بهتر است در انتخاب‌های خود مدیریت خوبی داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Hades و Ashen را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Memory: 8 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 460 or AMD equivalent
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 x64
Processor: Intel Core i5 or AMD equivalent
Graphics: NVIDIA GTX 660 or AMD Radeon HD 7950
DirectX: Version 11
Storage: 7 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods

نوشته دانلود بازی Gods Will Fall Valley of the Dormant Gods برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.