تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 28371

دانلود بازی GoGo Hero: Survival Battle Royale برای اندروید

دانلود بازی GoGo Hero: Survival Battle Royale برای اندروید

دانلود بازی Asphalt Xtreme برای اندروید داستان بازی جدید اندرویدی GoGo Hero: Survival Battle Royale در دهه 80 روایت می شود. پسری به همراه خانواده اش به شهر جدیدی نقل مکان کرده است. از آنجا که با محیط ..

دانلود بازی Asphalt Xtreme برای اندروید

داستان بازی جدید اندرویدی GoGo Hero: Survival Battle Royale در دهه 80 روایت می شود. پسری به همراه خانواده اش به شهر جدیدی نقل مکان کرده است. از آنجا که با محیط جدید خود آشنا نیست، دوست و همبازی نیز ندارد. وقتی متوجه شد که خانواده ای که در همسایگی آنها زندگی می کند یک پسر دارد، تصمیم گرفت فرصت هایی را برای آشنایی پیدا کند. در یکی از روزهای زیبای آفتابی، وقتی که برای تفریح به جنگل نزدیک شهر رفته بود، پسر همسایه را دید که به دردسر افتاده، پس بهترین فرصت بود تا با نجات او، دوست جدیدی برای خود پیدا کند. پس از این بود که دوستان بیشتری از قبل پسر همسایه پیدا کرد.

+ در کمتر از سه دقیقه حالت های مختلف را بررسی کنید!

درحال حاضر که پسر تازه وارد شهر دوستان بسیاری پیدا کرده، اکنون در بازی GoGo Hero این موقعیت فراهم شده تا بتوانید به صورت تک یا چند نفره یک بازی بقا را در حالت های مختلف و جذاب تجربه کنید و برای ساعت ها سرگرمی جدیدی داشته باشید. شخصیت مورد علاقه خود را از میان بچه های محله انتخاب کنید و سپس در یکی از حالت هایی که مورد علاقه شماست به رقابت مشغول شوید. با شخصی سازی و ارتقاء شخصیت ها می توانید به قدرت بیشتر و ظاهری متفاوت و مورد علاقه خود دست پیدا کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. شخصیت های مختلف از بچه های محله
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. امکان شخصی سازی و ارتقاء کاراکترها
  4. در صحنه های مختلف برای بقاء مبارزه کنید
  5. تبدیل به سوپراستار ماجراجوی نبردهای رویال در شهر خود شوید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی GoGo Hero: Survival Battle Royale هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

GoGo Hero: Survival Battle Royale GoGo Hero: Survival Battle Royale GoGo Hero: Survival Battle Royale GoGo Hero: Survival Battle Royale

نوشته دانلود بازی GoGo Hero: Survival Battle Royale برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.