تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 14:30
کد خبر : 22168

دانلود بازی Grayland Premium برای اندروید

دانلود بازی Grayland Premium برای اندروید

دانلود بازی Grayland Premium برای اندروید دنیای خاکستری، جهانی بی روح است که توسط انسان ها و ربات های پیشرفته ی ساخت بشر به وجود آمده است. این جهان، آنقدر دل گیر است که هیچ انسانی، کارهایش را بر اساس ..

دانلود بازی Grayland Premium برای اندروید

دنیای خاکستری، جهانی بی روح است که توسط انسان ها و ربات های پیشرفته ی ساخت بشر به وجود آمده است. این جهان، آنقدر دل گیر است که هیچ انسانی، کارهایش را بر اساس فکر و اندیشه انجام نمی دهد. در این میان، پرنده ای با بال هایی که از رنگ های متنوع تشکیل شده و به نوعی متمایز از دیگر موجودات جهان خاکستری است در پی نجات عزیزانی می باشد که به دست انسان ها در قفس های ترسناک اسیر شده اند. این داستان بازی جدید و سرگرم کننده Grayland Premium است که قصد دارد بازیکنان را به واسطه ماجراجویی فوق العاده برای ساعت ها سرگرم کند.

+ پرنده ای تنها با انبوهی از مشکلات!

پرنده ممکن است در مسیر ماجراجویی خود، با پدیده های عجیب و وحشتناکی مواجه شود. فکر و ذهن این پرنده تنها نجات دوستان و عزیزانش می باشد که همین امر، کار بسیار پر اضطرابی بوده که باعث بروز مشکلات می شود. حال مهمترین سوالی که پیش می آید این است که آیا این پرنده می تواند مشکلی که بزرگان و رهبران قبیله اش قادر به حل و فصل آن نبوده اند را حل کند؟

احتمالا تاکنون متوجه شده ایید که در گیم پلی، شما نقش پرنده ای تک و تنها را ایفا می کنید. پس از پشت سر گذاشتن یک سری آموزش های لازم و ضرری در رابطه با هدایت پرنده، نوبت به مهارت شما برای عبور از مراحل مختلف و چالش بر انگیز است. به مکان های مناسب ضربه بزنید و پرنده را از دست ربات های مختلف مثل ربات های پرنده، ربات های لیزر دار و غیره فراری دهید تا بتواند قفسه های فلزی را برای عزیزانش باز کند و موجب رهایی آنان شود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مواجه شدن با کارفرماییان غول پیکر و شکست ناپذیر
  2. خط داستانی غم انگیز و دلگیر
  3. محیط و زمینه ای هنری و زیبا
  4. سطوح مختلف و متنوع
  5. گیم پلی سرگرم کننده و اکشن
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Grayland Premium هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Grayland Premium Grayland Premium Grayland Premium Grayland Premium

نوشته دانلود بازی Grayland Premium برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.