تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 18435

دانلود بازی Hardhead Squad: MMO War برای اندروید

دانلود بازی Hardhead Squad: MMO War برای اندروید

دانلود بازی Hardhead Squad: MMO War برای اندروید بازی های استراتژیک، اساساً نمایی از بالا را برای کاربران فراهم میکنند و نوع طراحی در اینگونه بازی ها بسیار مهم است. در بازی جدید Hardhead Squad طراحان ..

دانلود بازی Hardhead Squad: MMO War برای اندروید

بازی های استراتژیک، اساساً نمایی از بالا را برای کاربران فراهم میکنند و نوع طراحی در اینگونه بازی ها بسیار مهم است. در بازی جدید Hardhead Squad طراحان استودیوی بازی سازی Rovio Entertainment Corporation که در گذشته مجموعه بازی های Angry Birds را توسعه داده اند، محیط گرافیکی فوق العاده ای برای بازی جدید خود در نظر گرفته اند، به گونه ای که حتی از نمای بالا هم شما شاهد جزئیات و موارد بسیار هیجان انگیزی هستید.

+ قهرمانانی بیش از حد قدرتمند !

برای آنکه بتوانید قهرمانان خود را ساماندهی کنید و از آنها در زمان استراحت، حفاظت نمایید، نیاز است تا مرکز فرماندهی غیر قابل نفوزی را ایجاد کنید و به فناوری های جدید و روز دنیا آنجا را مجهز کنید. پس از آن، باید به فکر جمع آوری تیمی قدرتمند باشید. جالب تر از همه باید گروه خود را از میان قهرمانانی جمع آوری کنید که بیش از حد قدرتمند هستند. با هدایت سربازان خود به سمت مناطق جدید، می توانید فتوحات بیشتری را در پیش گرفته و نقشه را بزرگ و بزرگتر کنید. با فتح مناطق مختلف می توانید سلطه خود را بر سر تمام نیروها پیاده کنید.

شما می توانید با هزاران کاربر دیگر که از سراسر جهان در این بازی عضو شده اند، متحد شده و از قدرت بالایی برخوردار شوید. البته، شاید دوست داشته باشید با دوستان خود این اتحاد را ایجاد کنید، که این مورد نیز امکان پذیر است. وقت را از دست ندهید و همین حالا ارتش خود را برای نبردهای سریع و پر برخورد به میدان نبرد بفرستید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مرکز فرماندهی نفوز ناپذیری ایجاد کنید
  2. با قهرمانانی بیش از حد قدرتمند ارتشی بسازید
  3. رقابت های آنلاین را به چالش بکشید
  4. از ایجاد اتحادی قدرتمند غافل نشوید
  5. سلطه کامل بر جهان، تنها راه است، آنرا عملی کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Hardhead Squad: MMO War هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.9 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hardhead Squad: MMO War Hardhead Squad: MMO War Hardhead Squad: MMO War Hardhead Squad: MMO War

نوشته دانلود بازی Hardhead Squad: MMO War برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.