تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 11:02
کد خبر : 12071

دانلود بازی Hashiriya Drifter برای اندروید

دانلود بازی Hashiriya Drifter برای اندروید

دانلود بازی Hashiriya Drifter برای اندروید دریفت یکی از رشته های اتومبیل رانی بوده که جایگاه ویژه ای در حرکات نمایشی با اتومبیل به خود اختصاص داده است. صدای جیغ لاستیک ها، بلند شدن دود آنها، افتادن خط..

دانلود بازی Hashiriya Drifter برای اندروید

دریفت یکی از رشته های اتومبیل رانی بوده که جایگاه ویژه ای در حرکات نمایشی با اتومبیل به خود اختصاص داده است. صدای جیغ لاستیک ها، بلند شدن دود آنها، افتادن خط های عمیق بر روی آسفالت و صدایی غورش باری که از موتور دستکاری شده می آید، هیجانی وصف ناشدنی را برای طرفداران اینگونه مسابقات به ارمغان می آورد. اگر شما نیز طرفدار این نوع رقابت های منحصر به فرد هستید، بازی جدید و زیبای Hashiriya Drifter را به هیچ عنوان از دست ندهید!

+ صفر تا صد را سفارشی سازی کنید!

اصل داستان، در شهر زیبای توکیوی ژاپن اتفاق می افتد. زیرا در این شهر، رشته ی ورزشی بسیار خارق العاده ای به نام دریفت متولد شد که در همان ابتدا، رانندگان حرفه ای ژاپنی، به آن علاقه مند شدند و مسیر رشد و توسعه ی آن را ادامه دادند. در این عنوان، شما گاراژی بزرگ از خودورهای ژاپنی را مشاهد می کنید که تیم منحصر به فرد شما برایتان حاضر کرده اند. راس ساعت 12 موقعی که اهالی شهر توکیو همه خواب هستند، شما و سایر رقبا در خیابان های پیچ در پیچ برای کسب بالاترین امتیاز، توانایی های یکدیگر را به چالش می کشید.

بیش از 100 قطعه ی مهم برای ارتقاء و بهبودی عملکرد خودروها برای نمایش دریفتی بهتر، موجود و در دسترس قرار خواهد گرفت. بازیکنان همچنین قادر هستند تا با استفاده از گزینه های سفارشی سازی، طرح های مختلفی را توسعه داده و بر روی خودروی خود قرار دهند. حالت آنلاین و pvp بازی نیز بسیار خوب و بدون نقض طراحی شده است تا گیمرها برای رقابت با سایر بازیکنان جهان مشکلی نداشته باشند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. ده ها خودروی قدرتمند
  2. گزینه های ارتقا و بهبودی همراه با طرح های زیبا
  3. حالت pvp و آنلاین برای گیمرها
  4. بروزرسانی های منظم و اضافه شدن گزینه های جدید یا اتومبیل های جدید
  5. گیم پلی سرگرم کننده و مسابقه ای
  6. محیط گرافیکی چشم نواز با صدا گذاری خارق العاده

بازی Hashiriya Drifter هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 3.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hashiriya Drifter Hashiriya Drifter Hashiriya Drifter Hashiriya Drifter Hashiriya Drifter

نوشته دانلود بازی Hashiriya Drifter برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.