تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 8:30
کد خبر : 18441

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید بازی های کارتی برای برخی از بازیکنان جذابیت خاصی ندارد شاید به دلیل کم هیجان بودن و یا سختی گیم پلی! در این میان افراد بسیاری هستند که طرفدار عناوین کارتی بوده و ب..

دانلود بازی Hearthstone برای اندروید

بازی های کارتی برای برخی از بازیکنان جذابیت خاصی ندارد شاید به دلیل کم هیجان بودن و یا سختی گیم پلی! در این میان افراد بسیاری هستند که طرفدار عناوین کارتی بوده و با اینگونه بازی ها سر خود را گرم و یا حتی تفریح می کنند. مهم نیست جرو کدام دسته باشید، آنهایی که دوست دارند و یا آنهایی که لذت نمی برند، چرا که با بازی جدید و سرگرم کننده Hearthstone همه کاربران با هر سلیقه ای می توانند برای ساعت ها سرگرمی جذابی را داشته باشند. توسعه دهندگان استودیوی بازی سازی Blizzard Entertainment, Inc. عنوان خود را به شکلی طراحی کرده اند تا هر کسی در هر سنی و با هر سلیقه ای جذب گیم پلی شود و از آن لذت ببرد.

+ کارت ها را با هم ترکیب کنید و قدرتی شگفت را بسازید!

در بازی جدید و زیبای Hearthstone که عنوانی کارتی است، کاربران باید دسته ای از قهرمانان و یا کارت های خود را برای رقابت های جهانی در کنار هم چیده و در نهایت اعلام آمادگی کنند. نباید این موضوع را از یاد برد که هر کارت برای خود قدرتی منحصر به فرد را خواهد داشت و می تواند در کنار دیگر کارت ها پیروزی و یا شکست را برای بازیکنان رقم بزند. دقت داشته باشید که در هنگام رویارویی با دیگر بازیکنان و در هنگام نبرد، باید استراتژی مناسبی داشته باشید و کارت ها را نسبت به آنچه حریف قرار می دهد، ارائه کنید چرا که در غیر اینصورت احتما شکستتان بیشتر از برد است.

کارت ها امکان ارتقاء و قدرتمند تر شدن را خواهند داشت تنها باید به بخش کارت ها رفته و مجموعه منتخب خود را با بروزرسانی هایی که وجود دارد قدرتمند تر کنید. در کنار قهرمانان موجود، کارت های جدید ترین نیز در طول بازی به کاربران داده خواهد شد تا از آن برای رقابت های پیش رو استفاده کنند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. کارت های مختلف برای استفاده
  2. هر کارت با ویژگی و قدرتی خاص
  3. ارتقاء و قدرتمند کردن کارت ها
  4. رقابت با دیگر بازیکنان از سراسر جهان
  5. ماموریت و رویدادهای روزانه
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Hearthstone هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.0 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hearthstone Hearthstone Hearthstone Hearthstone Hearthstone

نوشته دانلود بازی Hearthstone برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.