تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 10:44
کد خبر : 6976

دانلود بازی Heroes Infinity: God Warriors برای اندروید

دانلود بازی Heroes Infinity: God Warriors برای اندروید

دانلود بازی Heroes Infinity: God Warriors برای اندروید نبردی بزرگ در راه است، این استراتژی مناسب بازیکنان خواهد بود که به آنها در پیروزی کمک خواهد کرد. عرصه ای خیره کننده که با قهرمانان بزرگ و توانا پ..

دانلود بازی Heroes Infinity: God Warriors برای اندروید

نبردی بزرگ در راه است، این استراتژی مناسب بازیکنان خواهد بود که به آنها در پیروزی کمک خواهد کرد. عرصه ای خیره کننده که با قهرمانان بزرگ و توانا پر شده است، انتظارتان را می کشد، در عنوان جدید و سرگرم کننده Heroes Infinity: God Warriors قادر خواهید بود تا ماجراجویی بزرگی را پشت سر گذاشته و در سبک نقش آفرینی تجربه ای تازه را به دست آورید.

+ بررسی کوتاه گیم پلی و ویژگی ها:

گیم پلی به صورت آنلاین توسط سازندگان بازی یعنی استودیوی DIVMOB طراحی شده تا کاربران در سراسر جهان بتوانند با یکدیگر در ارتباط بود و دوستان همدیگر را پیدا کنند تا تیمی قدرتمند را برای مبارزات پیش رو تشکیل دهند. نبردهایی که شکل خواهند گرفت، همه در زمان واقعی هستند و دارای اثرات پویا و انیمیشن های مختلفی می باشند که این ویژگی های مثبت صحنه را جذاب تر خواهد کرد.

جهانی که در آن قدم خواهیم گذاشت، از قهرمانان با توانایی های بی نهایت پر شده و تنها کافی ست تا آنها را جمع آوری کرده و در کنار هم قرار دهید تا تیمی بی نظیر را برای رقابت های پیش رو ایجاد کنید. برای سرگرم شدن و به چالش کشیدن مهارت ها، حالت بازی های متنوعی در نظر گرفته شده که هر کدام از ویژگی و جهان مخصوص بخ خود بهره می برد. پاداش های بزرگ از پس نبردهای سخت و نفسگیر به دست خواهند آمد، آیا آماده نمایش قدرت به دیگر بازیکنان هستید !!!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. حالت بازی های متنوع از جمله PVP
  2. قهرمانان فوق العاده برای آزاد سازی و استفاده
  3. هر حالت با ویژگی و مکان های مخصوص خود
  4. رقابت با دیگر بازیکنان از سراسر جهان
  5. ساخت تیم با دوستان و متحدان
  6. به دست آوردن پاداش های بزرگ

بازی Heroes Infinity: God Warriors هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Heroes Infinity: God Warriors برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.