تاریخ انتشار : چهارشنبه 27 ژانویه 2021 - 10:15
کد خبر : 24760

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 برای اندروید

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 برای اندروید

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 برای اندروید بازی‌های بسیار زیادی هستند که به دنبال تکرار موفقیت خود، شروع به ساخت سری جدیدی از بازی منتشرشده‌ی خود می‌کنند که بعضی‌اوقات در این امر موفق شده و حتی محبو..

دانلود بازی Hill Climb Racing 2 برای اندروید

بازی‌های بسیار زیادی هستند که به دنبال تکرار موفقیت خود، شروع به ساخت سری جدیدی از بازی منتشرشده‌ی خود می‌کنند که بعضی‌اوقات در این امر موفق شده و حتی محبوبیت بیشتری را نیز کسب می‌کنند ولی گاهی نیز با شکست کامل مواجه شده و حتی موفقیت سری قبلی آن‌ها نیز از یاد می‌رود. در ادامه قرار است یکی از این بازی‌هایی را خدمتان معرفی کنیم که نه‌تنها در سری اول توانسته است محبوبیت بی‌نظیری را کسب کند، بلکه در سری دوم آن نیز توانسته است بر موفقیت خود بیفزاید.

بازی Hill Climb Racing 2 اثر استودیو بازی‌سازی Fingersoft در سبک مسابقه‌ای است که توانسته بر تعداد هواداران خود نسبت به سری قبل بیفزاید و مسیر موفقیت را دوباره طی کند. در این سری شاهد افزوده شدن ماشین‌های بیشتر و متنوع‌تر مانند موتورهای جدید، سوپر ماشین‌ها و … هستیم. از مهم‌ترین قابلیت‌هایی که به این سری افزوده‌شده است می‌توان به بازی با دیگران به‌صورت آنلاین و گروهی اشاره کرد به این صورت که شما تلاش می‌کنید تا دوستانتان را در زمان اتمام مسیر شکست دهید. محیط‌های متنوعی مانند زمین آسفالتی، خاکی، برفی و … وجود دارند که بنا بر سلیقه‌تان می‌توانید در هرکدام از آن‌ها مسابقه دهید. راننده و یا ماشینتان را می‌توانید به هر صورتی که خواستید شخصی‌سازی کنید تا از مسابقه دادن در محیط‌های مختلف لذت بیشتری ببرید. درصورتی‌که احساس کردید قدرت ماشین شما برای رد شدن از موانع مختلف کم شده است، تنها کافی است به منوی ارتقا رفته و از میان قطعات مختلف، قطعه‌ای که مدنظرتان است انتخاب کرده و آن را ارتقا دهید تا با قدرت بیشتری به مسابقات بازگشته و رکورد بزنید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گرافیک بهتر و جزییات بیشتر نسبت به سری قبل
  2. امکان بازی به‌صورت آنلاین و گروهی
  3. امکان ارتقا و تیون 14 قطعه‌ی مختلف ماشین
  4. قابلیت شخصی‌سازی راننده و ماشین
  5. امکان رقابت با دیگران و ثبت رکوردهای جدید
  6. محیط‌های مسابقه‌ای متفاوت و متنوع

بازی Hill Climb Racing 2 هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.6 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hill Climb Racing 2 Hill Climb Racing 2 Hill Climb Racing 2 Hill Climb Racing 2

نوشته دانلود بازی Hill Climb Racing 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.