تاریخ انتشار : یکشنبه 28 فوریه 2021 - 14:30
کد خبر : 34248

دانلود بازی Hopeless Raider برای اندروید

دانلود بازی Hopeless Raider برای اندروید

دانلود بازی Hopeless Raider-FPS Shooting Games برای اندروید زمانی که از کسی یا چیزی کینه ای سخت در سینه دارید، هیچ چیز یا کسی نمی تواند جلودار شما برای گرفتم انتقامی مرگبار باشد. در بای جدید و سرگرم ک..

دانلود بازی Hopeless Raider-FPS Shooting Games برای اندروید

زمانی که از کسی یا چیزی کینه ای سخت در سینه دارید، هیچ چیز یا کسی نمی تواند جلودار شما برای گرفتم انتقامی مرگبار باشد. در بای جدید و سرگرم کننده Hopeless Raider-FPS Shooting Games به جهانی منتقل خواهید شد که در آن همه چیز توسط زامبی ها و موجودات جهش یافته ای که بر اثر آزمایشان علمی به وجود آمده اند، نابودی شده و شهر روبه سقوط است. در نقش قهرمان داستان که تمام اعضای خانواده اش را موجودات عجیب و غریب از او گرفته اند بازی کنید، کسی که تا چند لحظه قبل قصد خودکشی داشت اما اکنون برای گرفتن انتقامی سخت برخواسته است.

+ تمام آنچه برای انتقامی سخت نیاز دارید، محیاست!

به هیچ کس و هیچ چیز ترحمی نشان ندهید. ساکنان شهر همه به زامبی های خون خواری تبدیل شده اند که به نظر میرسد حتی به یکدیگر هم رحمی ندارند، اگر کمی دیر عمل کنید و نشانه را سمت مغز تک تک زامبی ها هدف نگیرید، شما نیز آلوده و در نهایت یکی از آنها خواهید شد. گیم پلی مجهز به پیشرفته ترین سلاح هاست، خود را مسلح کنید و بدون توجه به هیچ قاعده ای، برای انتقام تیرها را بر تن موجودات جهش یافته خالی کنید.

علاوه بر زامبی ها، انواع ویژه دیگری نیز از موجودات جهش یافته در این فاجعه وجود دارد. آنها بسیار قدرتمندتر از زامبی ها هستند. هیولاهای خودتخریبی – وقتی به قهرمان نزدیک شوند، خود را منفجر می کنند و به قهرمانان صدمه زیادی می رسانند. حتماً قبل از نزدیک شدن، آنها را هدف بگیرید، شلیک کنید و از بینشان ببرید، در غیر این صورت ایمنی شما به خوبی حفظ نمی شود.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. سلاح های قدرتمند و پیشرفته
  2. لوکیشن و محیط های متنوع برای مبارزه
  3. حالت داستان فوق العاده جذاب
  4. گفتگوهای درون داستانی سرگرم کننده
  5. گیم پلی سرگرم کننده با صحنه های اکشن
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Hopeless Raider هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Hopeless Raider Hopeless Raider Hopeless Raider

نوشته دانلود بازی Hopeless Raider برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.