تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 14:06
کد خبر : 11956

دانلود بازی Jet Kave Adventure برای PC

دانلود بازی Jet Kave Adventure برای PC

دانلود بازی Jet Kave Adventure برای کامپیوتر همه بازی‌ها انقلابی نیستند، یعنی به‌مانند محصولات ویدئویی معروف نمی‌توانند سروصدایی ایجاد کرده و در مارکت های بزرگ غوغا به پا کنند. زمان‌هایی از راه می‌رسد..

دانلود بازی Jet Kave Adventure برای کامپیوتر

همه بازی‌ها انقلابی نیستند، یعنی به‌مانند محصولات ویدئویی معروف نمی‌توانند سروصدایی ایجاد کرده و در مارکت های بزرگ غوغا به پا کنند. زمان‌هایی از راه می‌رسد که بازیکنان دوست دارند تا گیم پلی متفاوت از آنچه تاکنون تجربه کرده‌اند را، بازی کنند. جای نگرانی نیست چرا که بازی‌های ویدئویی بسیاری تاکنون طراحی و منتشر شده که می‌تواند این حس را به شما منتقل کند. استودیوهای مختلف و بسیاری هستند که ابتکار عمل را به دست گرفته و برای تولید محتوایی خلاقانه پا را فراتر از دیگران گذاشته و به‌نوعی باید گفت در سبک موردنظر جلوتر رفته‌اند. بازی Jet Kave Adventure همان چیزی است که طرفداران محصولات خلاقانه به دنبال آن هستند. ترکیبی استثنایی از تکنولوژی‌های روز و انسان‌های اولیه‌ای که هیچ‌چیز از دنیای پیشرفته و زندگی جدید نمی‌دانند. آنها هنوز هم برای گذران زندگی به شکار وابسته هستند و برای ترساندن حیوانات از آتش استفاده می‌کنند. لباس‌هایشان برگ درختان و محل خوابشان در غارهاست. توسعه‌دهندگانی از استودیو 7Levels این بازی جذاب و سرگرم‌کننده را طراحی و برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و گیم پلی‌های ماجراجویی منتشر ساخته‌اند.

Jet Kave Adventure در زمانی تنظیم شده است که غارنشینان و دایناسورها فضای مشترکی دارند. شاید با خود بگویید که انسان‌ها و حیوانات نخستین هرگز در یک دوره زمانی یکسانی حضور نداشته‌اند اما در این بازی آن‌ها باهم همراه خواهند بود. شما در نقش یک غارنشین به نام Kave بازی می‌کنید که کمی روحیه شورشی دارد و رئیس قبیله خود است. طی رخدادهایی او را از خانه خود بیرون می‌کنند و بدین ترتیب مجبور می‌شود تا برای ادامه حیات به دنبال مکانی برای زندگی باشد اما درحالی‌که از خانه دور می‌شود با بیگانه‌ای روبرو شده که کشتی فضایی خود او زمین‌گیر شده است. این بیگانه برنامه‌ای دارد تا با شروع فوران آتش‌فشان، سوخت کشتی خود را تأمین کند و متأسفانه جهان را نابود کند. اینجاست که Kave یک جت پک را از سفینه فضایی پیدا می‌کند و برای نجات جهان به او سپرده می‌شود.

گیم پلی بازی شبیه به عناوین پلتفرمینگ است، قطعاً با دیدن تصاویر یا تجربه اولین مرحله از بازی به یاد بازی ویدئویی Donkey Kong Country که در دهه 1990 منتشر شد، خواهید افتاد. Kave فقط با مهارت اولیه همراه است که آنها شامل پریدن در هوا، ضربه با استخوان و نابودی هر شیء که سر راهش سبز می‌شوند. او همچنین مجهز به یک نوار سلامت است که دارای سه قلب بوده که اگر در تماس با دشمن قرار بگیرید یا چیزی خطرناک شما را تهدید کند، از بین خواهند رفت. خوشبختانه کاوه می‌تواند در سفرهای خود غذا جمع کند تا اگر قلبی یا زندگی از دست رفت، بتوانید آن را با مقداری غذا پر کند.

آنچه Jet Kave Adventure را جذاب می‌کند، معرفی اولیه jetpack است. در اینجا شما توانایی پرش مضاعف را دارید و در نهایت اگر سوخت کافی داشته باشید می‌توانید از آن برای یک رانش ویژه استفاده کنید. جت پک در خیلی از صحنه‌ها و محیط‌های مختلف بازی می‌تواند کمک‌حال شما باشد، برای رسیدن به مکان‌های سخت در آسمان یا پشت سر گذاشتن تله‌هایی که بسیار بزرگ هستند و یا جا گذاشتن دشمنان؛ مانند اکثر بازی‌های مشابه، نبردهای رئیس نیز وجود دارد که به شما اجازه می‌دهد حرکت هر دشمنی را یاد بگیرید، قبل از اینکه فرصت را پیدا کنید، ضربه بزنید. علاوه بر این در برخی محیط‌ها حیوانات اولیه‌ای مانند ماموت‌های پشمالو وجود دارند که با جثه بزرگ خود شما را دنبال خواهند کرد و باید به هر ترفندی آنها را پشت سر بگذارید.

Jet Kave Adventure دارای یک پالت رنگی دوست‌داشتنی است که سطح جنگل و کنار دریا را به‌خوبی نمایش می‌دهد. تصاویری که انگار نقاشی شده‌اند، باعث می‌شود تا چشمانمان به صفحه خیره شده و از آنچه مشاهده می‌کنیم لذت ببریم. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Trine 4 The Nightmare Prince و Celeste را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Jet Kave Adventure با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, WIndows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i3-6006U
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Intel® HD Graphics 520
DirectX: Version 11
Storage: 3.3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7, WIndows 8.1, Windows 10
Processor: Intel Core i5-10400F
Memory: 12 GB RAM
Graphics: GeForce GT 1030 2GB
DirectX: Version 11
Storage: 3.3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Jet Kave Adventure Jet Kave Adventure Jet Kave Adventure Jet Kave Adventure

نوشته دانلود بازی Jet Kave Adventure برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.