تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 4:00
کد خبر : 35487

دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید

دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید

دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید اگر بدانید که آخرین روز بر روی زمین از همین حالا آغاز شده، اولین واکنش و عملکردی که نشان خواهید داد چه خواهد بود! بازی جدید و اکشن Last Day on Earth..

دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید

اگر بدانید که آخرین روز بر روی زمین از همین حالا آغاز شده، اولین واکنش و عملکردی که نشان خواهید داد چه خواهد بود! بازی جدید و اکشن Last Day on Earth: Survival کاربران خود را به سال 2027 میلادی خواهید برد، زمانی که جهان شاهد وقوع یک عفونت ناشناخته بود که تقریبا تمام نژاد بشر را نابود ساخت اما این آخر کار نبود. همه کسانی که مرده بودند، اکنون تبدیل به زامبی شده اند و کسانی که می توان آنها را به عنوان بازماندگان اندکی از آن واقعه تلخ در نظر گرفت اکنون باید از خونشان در برابر دشمنان حفاظت کنند و به گونه ای آنها در حال تلاش برای زنده ماندن در ویرانه های یک جهان بزرگ هستند.

بقاء در جهانی ویران!

اکنون بقای شخصیت داستان تنها در دستان شماست! نگاهی آماری به زندگی کاراکتر داستان اندازید و مواردی مانند میزان گرسنگی و تشنگی، حداقل موارد جمع آوری شده از منابع ارزشمند برای تولید، امکان ایجاد سلاح و حمل انواع مختلف آن یا استفاده از آنچه که در دست دارید را متوجه شوید. بهتر است تا قبل از هر چیز به فکر ساخت پناهگاهی منحصر به فرد باشید و آن را از نظر امنیتی به بالاترین سطح ممکن برسانید.

با ساخت قلعه و تله های متنوع در اطراف پناهگاه خود می توانید تا حدودی از حملات پی در پی زامبی های گرسنه جلوگیری کنید و یا حتی از آنها مواردی را به غنیمت داشته باشید و حتی به منابع نادری دست پیدا کنید. نکته ای که باید به شما یادآور شویم این است که هر کاری برای زنده ماندن انجام دهید!

بازی Last Day on Earth: Survival هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Last Day on Earth: Survival Last Day on Earth: Survival Last Day on Earth: Survival Last Day on Earth: Survival

نوشته دانلود بازی Last Day on Earth Survival برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.