تاریخ انتشار : یکشنبه 17 ژانویه 2021 - 17:07
کد خبر : 12137

دانلود بازی Lost Brothers برای PC

دانلود بازی Lost Brothers برای PC

دانلود بازی Lost Brothers برای کامپیوتر دانلود بازی Lost Brothers درباره دو برادر کوچک سال است که دوست دارند تابستان به اردو بروند. یکی از آن دو در سفری تفریحی به طرز مرموزی گم می‌شود. کوله‌پشتی سام د..

دانلود بازی Lost Brothers برای کامپیوتر

دانلود بازی Lost Brothers درباره دو برادر کوچک سال است که دوست دارند تابستان به اردو بروند. یکی از آن دو در سفری تفریحی به طرز مرموزی گم می‌شود. کوله‌پشتی سام در نقطه‌ای رها شده و بدین صورت برادرش جان قادر است قدم‌های او را دنبال کند، اما سام به نظر آب شده و داخل زمین فرورفته و متأسفانه پیدا نمی‌شود. بازی Lost Brothers از گیم پلی ماجراجویی بهره می‌برد و توسط تیمی از توسعه‌دهندگان استودیو BitLight طراحی و برای علاقه‌مندان به بازی های این سبک منتشر شده است.

بی شک تاکنون متوجه شده‌اید که چه در دل داستان رخ‌داده است. دو برادر که یکی از آنها در سفری هیجان‌انگیز گم شده است. ما یک دهه بعد، مدت‌ها پس از ناامیدی همه برای یافتن برادر گمشده، با جان همراه می‌شویم. او برای ادای احترام به یاد سام، به اردوگاه بازگشته است؛ اما قبل از اینکه جان حتی فرصتی برای اقامت پیدا کند، زنی به نام سامانتا که در زیر یک دسته سنگ در یک غار نزدیک گیر افتاده با او تماس می‌گیرد. این تماس او را به یک مأموریت می‌فرستد تا دختر را نجات دهد.

چیزی که جان متوجه نمی‌شود این است که سامانتا به او دروغ می‌گوید. دختر بیچاره به‌جای اینکه زیر یک دسته سنگ‌گیر بیفتد، در واقع در دنیای دیگری گیرکرده و راهی برای فرار ندارد و متأسفانه حالا جان هم آنجا گیرکرده است. آنچه این دنیای عجیب‌وغریب جدید را بسیار جذاب می‌کند این است که یادداشت‌های خاطرات برادر گمشده سام، در طول مسیر وجود دارد که هرکدام داستان آنچه در ده سال گذشته برای او اتفاق افتاده است را بازگو می‌کنند. جان حق انتخاب صفحات خاطرات را ندارد زیرا او با دختر گمشده سامانتا در تماس است. بسیاری از داستان‌ها از طریق این مکالمات کوتاه توسط بی‌سیم بیان می‌شود، برخی از صحبت‌ها گزینه‌هایی را در مورد آنچه می‌خواهید بگویید، ارائه می‌دهند و حق انتخاب با شماست که چه پاسخی بدهید. پرسش‌های بسیاری در ذهن ایجاد می‌شود، سام کجاست ؟ این دختر سامانتا کیست ؟ این پله‌ها و پل‌ها به کجا راه دارند ؟ چگونه از این دنیای عجیب زیرزمینی خارج شویم ؟

تنها جواب که در قبال این سؤالات می‌توان پیدا کردن، ادامه دادن مسیری است که در آن شواهد به شما امیدواری می‌دهند. ردپاها را دنبال کنید، نامه‌ها که به صورت خاطرات نوشته شده‌اند را به دست آورید و در آخر متوجه شوید که در این دنیای عجیب‌وغریب چه می‌گذرد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی، همچون Firewatch و What Remains of Edith Finch را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Lost Brothers با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7/8/10 (64 bits)
Processor: Intel Core i3-2120 (3.3 GHz)/AMD FX-4100 X4 (3.6 GHz)
Memory: 4 GB RAM
Graphics: 1 GB, GeForce GTX 650TI/Radeon HD 7770
Storage: 4 GB available space
Additional Notes: Requires a 64-bit processor and operating system

تصاویری از محیط بازی :

Lost Brothers Lost Brothers Lost Brothers Lost Brothers

نوشته دانلود بازی Lost Brothers برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.