تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 11:11
کد خبر : 28435

دانلود بازی Mad GunZ برای اندروید

دانلود بازی Mad GunZ برای اندروید

دانلود بازی Mad GunZ برای اندروید اگر از علاقه مندان به بازی های پیکسلی یا گرافیک مربع مربع هستید و یا آنکه دوستدارید گیم پلی مشابه PUBG را در محیطی متفاوت با جزئیات خاص خود تجربه کنید، به هیچ عنوان ب..

دانلود بازی Mad GunZ برای اندروید

اگر از علاقه مندان به بازی های پیکسلی یا گرافیک مربع مربع هستید و یا آنکه دوستدارید گیم پلی مشابه PUBG را در محیطی متفاوت با جزئیات خاص خود تجربه کنید، به هیچ عنوان بازی جدید و سرگرم کننده Mad GunZ را از دست ندهید. این عنوان جدید و جذاب که به صورت آنلاین توسعه داده شده است، می تواند همانند پابجی بازیکنان را به جزیره و منطقه ای خاص برده و در نهایت برای مشخص شدن قدرتمندترین و باهوش ترین بازیکنان، آنها را به نبردی هیجان انگیز تشویق نماید تا در آخر فردی که به تنهایی زنده مانده مشخص و پاداش گیرد.

+ برای جنگ رویای آماده شوید!

طیف گسترده ای از سلاح های متنوع و قدرتمند برای انتخاب آماده شده تا بازیکنان پس از سفارشی سازی کاراکتر جنگنده خود، سلاح مناسب را به دست گرفته و پا به میدان نبرد گذراند. زمانی که کاراکترتان از هر نظر آماده شد، او را به همراه سایر رقبا در هواپیمایی به سوی جزیره ای دور افتاده می برند تا به جنگ و جدال با یکدیگر مشغول شوند. در این نبرد سنگین، سعی کنید که آخرین بازمانده باشید زیرا تنها راه بدست آوردن بالاترین امتیاز و پیروزی در هر نبرد، زنده ماندن به عنوان آخرین بازمانده می باشد.

از هر تاکتیکی که بلد هستید و آشنایی دارید استفاده کنید. اگر مهمات شما تمام شد اصلا نگران نباشید، چون در گوشه و کنار جزیره انبار مهمات و خانه های متروکه ای وجود دارد تا به ادامه بقاء شما کمک کنند. با بازی در هر ترنمنت، سطح خود را افزایش دهید و تاکتیک های جدید یاد بگیرید تا بتوانید رقبای با سطح بالاتر را به آسانی مقلوب خود کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. طیف گسترده ای از سلاح های قدرتمند
  2. وجود مواد منفجره مانند نارنجک و بمب
  3. امکان شخصی سازی کاراکتر منحصر به فرد خود
  4. نقشه ای بزرگ برای جست و جو و شکار رقبای خود
  5. گیم پلی اکشن و سرگرم کننده
  6. محیط گرافیکی مکعبی با صدا گذاری متناسب با محیط

بازی Mad GunZ هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Mad GunZ Mad GunZ Mad GunZ Mad GunZ

نوشته دانلود بازی Mad GunZ برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.