تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 5:10
کد خبر : 35456

دانلود بازی MARVEL Contest of Champions برای اندروید

دانلود بازی MARVEL Contest of Champions برای اندروید

دانلود بازی MARVEL Contest of Champions برای اندروید خود را برای مبارزاتی حماسی آماده کنید، شخصیت های بزرگ و قدرتمندی از جمله مرد عنکبوتی، مرد آهنین، Wolverine و بیشتر در انتظار انتخاب شدن توسط شما هس..

دانلود بازی MARVEL Contest of Champions برای اندروید

خود را برای مبارزاتی حماسی آماده کنید، شخصیت های بزرگ و قدرتمندی از جمله مرد عنکبوتی، مرد آهنین، Wolverine و بیشتر در انتظار انتخاب شدن توسط شما هستند! بیش از این زمان را با بازی های ساده که هیچ هیجانی در پی ندارند، از دست ندهید و عنوان جدید و فوق العاده MARVEL Contest of Champions را بر روی اسمارت فون خود نصب کنید تا از مبارزاتی شگفت انگیز لذت ببرید.

+ در نقش یکی از قهرمانان مارول بازی کنید :

تیمی قدرتمند از بهترین مبارزات مارول را برای تبدیل شدن به قهرمانان نهایی جمع آوری کنید. مسابقات پیش رو می تواند ترکیب های فوق العاده ای را در بر داشته باشد، همچون کاپیتان امریکایی در مقابل مرد آهنین! هالک در مقابل Wolverine! مرد عنکبوتی در مقابل Deadpool! بزرگترین نبرد در تاریخ مارول زیر دست شما قرار دارد!

حالت های مختلفی برای گیم پلی وجود دارد که هر کدام به شکلی بازیکن را به چالش خواهند کشید!

شاید نبردهای معمولی شما را راضی نکنند بر همین اساس می توانید در حالت گروهی و با جمع آوری تیمی حرفه ای به مبارزاه با دیگر کاربران و یا دوستان خود از سراسر جهان مشغول شوید. لیگی حرفه ای پیش روی شماست که در آن خواهید توانست با کسب پیروزی های پی در پی نام خود را به عنوان سر گروه نمایش دهید. حالت داستانی می تواند ماجراجویی فوق العاده را پیش روی مخاطبانش قرار دهد، سفری هیجان انگیز که در آن با ابرقهرمانان بیشتری آشنا خواهید شد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. حالت های متنوع برای بازی و سرگرم شدن
  2. ابرقهرمانان مارول در دستر شما
  3. حالت داستانی با ماجراجویی های فوق العاده
  4. ساخت تیم برای مبارزه با دوستان و شرکت در لیگ
  5. کنترلرهای نوآورانه و انعطاف پذیر
  6. گرافیک و جلوه های ویژه شگفت انگیز

بازی MARVEL Contest of Champions هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

MARVEL Contest of Champions MARVEL Contest of Champions MARVEL Contest of Champions MARVEL Contest of Champions MARVEL Contest of Champions

نوشته دانلود بازی MARVEL Contest of Champions برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.