تاریخ انتشار : جمعه 15 ژانویه 2021 - 10:44
کد خبر : 9565

دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager برای اندروید

دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager برای اندروید

دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager برای اندروید این روز ها خیلی از مردم برای اینکه بدنی سالم و قوی داشته باشند سری به باشگاه های بدنسازی و فیتنس میزنند. باشگاهی که امروزه برای خیلی ها تبدیل به..

دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager برای اندروید

این روز ها خیلی از مردم برای اینکه بدنی سالم و قوی داشته باشند سری به باشگاه های بدنسازی و فیتنس میزنند. باشگاهی که امروزه برای خیلی ها تبدیل به یک برنامه ی روزمره شده که حتما باید روزی حداقل دو الی سه ساعت ورزش در باشگاه را انجام دهند. شاید اداره و کنترل یک باشگاه ورزشی بدنسازی برای شما نیز جالب باشد، اگر چنین است می توانید در بازی جدید و سرگرم کننده My Gym: Fitness Studio Manager تجربه ای منحصر به فرد را به دست آورید.

+ باشگاهی با ورزشکاران سخت کوش!

به گفته ی توسعه دهندگان بازی، در مرحله اول می بایست باشگاه منحصر به فرد خود را آماده کنید. دستگاه های ورزشی گوناگون مانند دنبل، تردمیل، وزنه و… را برای باشگاه خود تهیه کنید تا مشتری های زیادی را جذب نمایید. پس از جذب مشتری، شما حتی می توانید به عنوان یک مربی بدن سازی به ورزشکاران آموزش دهید و برنامه غذایی مخصوص هر فرد را بنویسید. ورزشکاران خود را برای مسابقات مختلف آماده کنید تا باعث افتخار باشگاهتان شوند.

نکته ی قابل توجه این است که بازی های استراتژیک حالت گسترش قلمرو دارند. این بازی هم به همان گونه توسعه داده شده است، یعنی شما با کسب درآمدی که از سوی ورزشکاران دارید. می توانید با خرید تجهیزات بیشتر و بزرگ کردن سالن خود با ساخت و ساز، مشتری های بیشتری جذب و در نتیجه درآمد بیشتری کسب کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بهترین تجهیزات بدنسازی را بدست آورید
  2. به عنوان مربی مشاور خوبی برای ورزشکاران باشید
  3. مشتریان مختلف منتظر آموزش شما هستند
  4. گیم پلی استراتژیک و سرگرم کننده
  5. ساخت ، تزئین و گسترش سالن ورزشی خود
  6. گرافیک دو بعدی چشمگیر

بازی My Gym: Fitness Studio Manager هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

My Gym My Gym My Gym My Gym

نوشته دانلود بازی My Gym: Fitness Studio Manager برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.