تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 9:30
کد خبر : 25027

دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید

دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید

دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید بی شک سری بازی‌های Need for Speed یکی محبوب‌ترین بازی هایی هستند که علاقه‌مندان بسیاری زیادی دارند که هر ساله افراد بسیاری انتظار نسخه جدید آن را می‌ک..

دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید

بی شک سری بازی‌های Need for Speed یکی محبوب‌ترین بازی هایی هستند که علاقه‌مندان بسیاری زیادی دارند که هر ساله افراد بسیاری انتظار نسخه جدید آن را می‌کشند. در هر کنسولی این سری بازی توانسته مخاطبان خاص خود را جذب و آنها را برای همیشه هوادار خود کند. در هر سری شاهد ویژگی‌های جدید و جذابی هستیم که طرفداران را شگفت زده می‌کند. حال در این پست قصد معرفی یکی از جدیدترین نسخه‌های این سری یعنی Need for Speed No Limits که توسط تیمی قدرتمند از استودیوی بزرگ و معروف Electronic Arts برای اسمارت فون های همراه طراحی شده است را بررسی و معرفی نماییم.می‌توان گفت یکی از متفاوت‌ترین نسخه‌ها برای اسمارت فون ها No Limits است که دارای ویژگی‌های جدید و جذاب بسیاری است. شاید از نظر برخی تنها بدی این بازی آنلاین بودن است که این مورد برای ارتباط بیشتر کاربران و همچنین رقابت بین آنها طراحی و قرار داده شده است. گرافیک بازی نسبت به نسخه‌های قبلی خود تغییرات بسیاری کرده و با اولین اجرا شما را شگفت زده خواهد نمود. بخش‌های مختلفی برای بازی کردن و همچنین در هر بخش مرحله‌های جذابی قرار داده شده است که می‌توانند برای مدت‌ها شما را سرگرم نمایند.

+ گرافیک بازی :

تیم طراحی بازی یکی از بهترین و قوی‌ترین گرافیک‌ها را برای Need for Speed™ No Limits طراحی کرده اند. به جرات می‌توان گفت گرافیک بازی را می‌توان با نسخه‌های دیگر Need for Speed بر روی کنسول‌ها قیاس کرد. شاید تا به حال در هیچ یک از بازی‌های هم سبک چنین گرافیک و صحنه‌های جذابی را مشاهده نکرده باشید. رنگ‌ها به بهترین شکل ممکن به چشمان شما خواهند خورد و شما آنها را حس و درک خواهید کرد. در محیط‌های مختلف می‌توانید ریزترین جزئیات را مشاهده کرده و آنها را تشخیص دهید. امروزه بازی‌های ماشینی دارای کنترل‌های بسیار ساده و راحتی هستند. در این بازی نیز شاهد یکی از این کنترلر های ساده هستیم که به راحتی به شما اجازه خواهد داد تا مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر گذاشته و از بازی کردن لذت ببرید. همیشه سری بازی‌های Need for Speed دارای صدا گذاری بی نظیر هستند که این نسخه نیز از این ویژگی مستثنا نیست. بهترین و مهیج‌ترین موسیقی‌ها را در پس زمینه و در کنار صدای خروجی از ماشین خود می‌توانید بشنوید.

+ کلیات + جمع بندی :

مانند همیشه بهترین خودروها از کمپانی‌های بزرگ به صورت لایسنس شده و قانونی به بهترین شکل ممکن طراحی و در بازی قرار داده شده است. برای به دست آوردن خودروهای مختلف باید مسابقه دهید و رتبه برتر را از آن خود کنید. ماشین‌های به دست آمده شاید با سلیقه شما هماهنگی نداشته و کمی نیاز به تغییرات داشته باشد. به راحتی می‌توانید در بخش شخصی سازی ماشین خود را با موارد مختلف مانند بدنه و یا رنگ و رینگ و لاستیک و …… سفارشی سازی کرده و آنچه در ذهن دارید را بر روی ماشین پیاده سازی نمایید و از این کار لذت ببرید. مسابقات مانند سری‌های قبل در میان خیابان‌ها و ترافیک شهر بوده تا هیجان را بهتر احساس کنید. مانند همیشه نیروی کمکی یعنی نیتروژن نیز برای سرعت بیشتر در کنار شما خواهد بود. باید گفت اگر دوست دارید تا نسخه متفاوتی از سری بازی‌های Need for Speed را در گوشی خود تجربه کنید No Limits را از دست ندهید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. خودرو های قدرتمند از کمپانی های بزرگ
  2. محیط های مختلف برای مسابقه
  3. مسابقات مختلف خیابانی
  4. امکان شخصی سازی کامل خودرو
  5. وجود نیتروژن برای قدرت بیشتر
  6. صدا گذاری جذاب و بی نظیر
  7. گرافیک خیره کننده و چشم نواز

بازی Need for Speed™ No Limits هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.1 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید این بازی را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Need for Speed™ No Limits Need for Speed™ No Limits Need for Speed™ No Limits Need for Speed™ No Limits Need for Speed™ No Limits

نوشته دانلود بازی Need for Speed No Limits برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.