تاریخ انتشار : شنبه 8 می 2021 - 12:47
کد خبر : 35526

دانلود بازی Papetura برای PC

دانلود بازی Papetura برای PC

دانلود بازی Papetura برای کامپیوتر بازی‌های معمایی و ماجرایی همواره جایگاه خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. نکته‌ای که در ساخت چنین بازی‌هایی به شدت به چشم می‌آید و منجر به موفقیت آن‌ها می‌شود، اتمسفر و ..

دانلود بازی Papetura برای کامپیوتر

بازی‌های معمایی و ماجرایی همواره جایگاه خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. نکته‌ای که در ساخت چنین بازی‌هایی به شدت به چشم می‌آید و منجر به موفقیت آن‌ها می‌شود، اتمسفر و روایت داستانی قوی آن‌ها است. سازندگان با ارائه جو قوی و داستانی مهیج می‌توانند لذت‌بخش بودن چنین بازی‌هایی را به مرحله‌ای دیگر ببرند و باعث شوند که بازیکنان ساعت‌ها سرگرم بازی و غرق شدن در داستان آن شوند. بازی Papetura از استودیو Petums یکی از همین عناوین بوده که نوآوری خاصی را در ساخت دنیای خود به کار برده است.

دنیای بازی و تمامی شخصیت‌هایش از کاغذ ساخته‌شده‌اند. این دنیای مرموز کاغذی اما سرشار از ماجراهای مختلف است و روشنایی و تاریکی به‌طور هم‌زمان در آن حضور دارند. شما در نقش شخصیتی به اسم Pape بازی می‌کنید که در زندانی مرموز اسیر شده است. روزی او موفق می‌شود فرار کند و دوست کوچکی به اسم Tura را پیدا می‌کند که موجودی جادویی است و Pape تصمیم می‌گیرد از او مراقبت کند. آن‌ها با کمک هم باید موجودات آتشین و تاریکی را که تلاش دارند دنیای کاغذی‌شان را نابود کنند از بین ببرند.

مهم‌ترین عنصر این بازی جذاب، اتمسفر گیرا و نوآوری در ساخت دنیا و کاراکترهایش است که بیشتر از هر چیز دیگری به چشم شما می‌آید. گیم پلی بازی ساده و در سبک Point & Click بوده و شما با حرکت به محل‌های مختلف، معماهای آن را حل می‌کنید. عدم وجود هیچ دیالوگی در بازی، روایت داستانی آن را به‌شدت خاص و جذاب کرده تا تجربه شما از این دنیای مرموز از هر لحاظ منحصربه‌فرد و به‌یادماندنی باشد. گرافیک و تصاویر زیبای بازی از دیگر نکات مثبت آن هستند.

اگر ماجراجویی متفاوتی از جنس کاغذ می‌خواهید، Papetura را از دست ندهید چراکه دنیایی زیبا و مملو از ماجراهای کاغذی را برای شما آماده کرده است.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Ori and the Blind Forest و Journey را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Papetura با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7, 8, 10
Processor: 2 GHz Dual Core
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce 610 1GB RAM or equivalent
DirectX: Version 9.0
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: Mouse recommended !

تصاویری از محیط بازی :

Papetura Papetura Papetura Papetura

نوشته دانلود بازی Papetura برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.