تاریخ انتشار : چهارشنبه 3 فوریه 2021 - 12:30
کد خبر : 33150

دانلود بازی Prison Architect Going Green برای PC

دانلود بازی Prison Architect Going Green برای PC

دانلود بازی Prison Architect Going Green برای کامپیوتر یک زندان در صورتی می‌تواند خلاف‌کاران و جانی‌هایی خطرناک را در خود نگه دارد که سازه‌ای بی‌نقص و کامل باشد و هیچ فرصتی برای فرار را در اختیار آن‌ه..

دانلود بازی Prison Architect Going Green برای کامپیوتر

یک زندان در صورتی می‌تواند خلاف‌کاران و جانی‌هایی خطرناک را در خود نگه دارد که سازه‌ای بی‌نقص و کامل باشد و هیچ فرصتی برای فرار را در اختیار آن‌ها قرار ندهد. ساختن چنین زندانی نیازمند فکر و هزینه و آینده‌نگری‌های فراوان است. بازی Prison Architect Going Green این فرصت را به شما می‌دهد به‌عنوان رئیس زندان، ساخت‌وساز و بهینه‌سازی زندان خود را در دست بگیرید و با مدیریت و گسترش آن، هم امنیت زندانی‌ها و هم امنیت شهروندان عادی را با جلوگیری از فرار خلاف‌کاران تأمین کنید. DLC جدیدی که برای این بازی ارائه‌شده است، امکان ساختن تجهیزات جدید برای پرورش گل و گیاه در زندان را به گیم پلی اضافه کرده است.

در طول بازی باید با مدیریت منابع مالی خود، زندان خود را گسترش دهید و هر چه ایمنی زندان را بالاتر ببرید، خلاف‌کاران بیشتری برای شما می‌فرستند که منجر به درآمدزایی بیشتر برای مجهزتر کردن زندان را در اختیارتان قرار می‌دهد. با ساختن کارگاه‌های مختلف نیز می‌توانید زندانی‌ها را به کار بگیرید و از تولید محصولات متنوع، درآمدزایی بیشتری را در داخل خود زندان ایجاد کنید. زندانی‌های شما از هیچ فرصتی برای فرار کردن غافل نمی‌شوند و شما به‌خصوص در مراحل ابتدایی ساخت زندان باید به‌خوبی همه را زیر نظر بگیرید و در صورت یافتن موارد مشکوک به فرار، نیروهای کمکی اعزام کنید در غیر این صورت، مدیریت شما زیر سؤال و اعتمادها برای سپردن خلاف‌کاران بیشتر به زندان از دست می‌رود که منجر به کاهش درآمد و درنهایت ورشکستگی شما می‌شود.

اما هر چه در بازی بیشتر پیش بروید و زندانی مجهزتر بسازید، کمتر نگران فرار خواهید بود زیرا علاوه بر سخت‌تر شدن این کار برای زندانی‌ها، زندگی در داخل زندان نیز راحت‌تر می‌شود و وفور امکانات مختلف باعث می‌شود افراد کمتر به فرار فکر کنند وزندگی خود در زندان را لذت‌بخش‌تر ببینند. DLC جدید قابلیت‌های جدیدی را برای ساختن در زندان فراهم می‌کند و به عمق بازی که بسیار زیاد نیز بود، می‌افزاید. اکنون می‌توانید مزارع پرورش گیاهان مختلف را در فضاهای باز بسازید که با روحیات زندانی‌های لطیف‌تر سازگار است! همین‌طور گلخانه‌های بزرگی که انواع گیاهان تزیینی و یا دارویی را پرورش می‌دهند و منابع خوب درآمدزایی برای زندان شما خواهند بود. این بازی با ایده مدیریت زندان می‌تواند ساعت‌ها شما را درگیر کند و حس رئیس بودن و حرف اول و آخر را زدن در یک زندان بزرگ را به شما منتقل کند که بسیار لذت‌بخش است و تجربه‌ای است که ارزش وقت گذاشتن را دارد. بسته الحاقی جدید هم با افزودن عناصر کشاورزی به طیف گسترده و متنوع ابزارهای بازی، به کامل‌تر شدن و گسترده شدن آن کمک شایانی کرده که تجربه این بازی را برای بسیاری از علاقه‌مندان ضروری می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cities Skyline و Factorio را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Prison Architect Going Green با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS:Windows 7
Processor:Intel Core2 Duo 2.4Ghz or Higher / AMD 3Ghz or Higher
Memory:6 GB RAM
Graphics:Nvidia 8600 / Radeon equivalent (2009 era)
Hard Drive:400 MB HD space

تصاویری از محیط بازی :

Prison Architect - Going Green Prison Architect - Going Green Prison Architect - Going Green Prison Architect - Going Green Prison Architect - Going Green

نوشته دانلود بازی Prison Architect Going Green برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.