تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 6:10
کد خبر : 3532

دانلود بازی PUBG Mobile برای اندروید

دانلود بازی PUBG Mobile برای اندروید

دانلود بازی PUBG Mobile برای اندروید تاکنون به این فکر کرده اید که با 100 بازیکن از سراسر جهان در جزیره ای مرگبار هم بازی شده و برای بقا به مبارزه مشغول شوید ؟ بازی جدید و منحصر به فرد PUBG Mobile که ..

دانلود بازی PUBG Mobile برای اندروید

تاکنون به این فکر کرده اید که با 100 بازیکن از سراسر جهان در جزیره ای مرگبار هم بازی شده و برای بقا به مبارزه مشغول شوید ؟ بازی جدید و منحصر به فرد PUBG Mobile که یکی از جدیدترین ساخته های استودیوی بازی سازی Tencent Games می باشد، بازیکنان را برای مبارزاتی دعوت می کند که تنها یک نفر می تواند در مرحله اول، جان سالم به در برده و در مرحله دوم، پیروز میدان و مسابقه باشد.

تجربه ای متفاوت از بازی آنلاین

گیم پلی به گونه ای توسعه داده شده تا 100 بازیکن را بر روی یک جزیره دور افتاده برای برنده شدن در مرحله نهایی مسابقات، با استفاده از چتر رها کند. بازیکنان باید سلاح ها، وسایل نقلیه و لوازم مورد خود را پیدا کنند و برای از بین بردن دیگر بازیکن در میدان نبردی گرافیکی و تاکتیکی شکست دهند. آماده باشید تا زمین های پیش رو را غارت کرده و هر کاری که برای زنده ماندن نیاز است را انجام دهید، اینگونه شاید شما آخرین شخص ایستاده در جزیره باشید!

چشم ها را به صفحه خیره کنید

گرافیک چشم نواز بازی پابجی موبایل با استفاده از موتور قدرتمند Unreal Engine 4 توسعه داده شده است تا یک تجربه بصری را با جزئیات غنی، جلوه های واقعی و یک نقشه گسترده HD برای ایجاد کند. صداگذاری به گونه ای حرفه ای انجام شده که احساس خواهید کرد که در میانه میدان نبرد هستید و یکی از مبارزان. انباری مرگبار از سلاح گرم، سلاح های غولپیکر و پرتاب کننده های بالستیک در دسترس شما قرار خواهد داشت.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. همراه با 99 بازیکن دیگر به جزیره سفر کنید
  2. آنلاین با دیگر بازیکنان رقابت کنید
  3. سعی کنید بهترین استراتژی را به کار گیرید
  4. انباری از سلاح های گرم و غولپیکر در دسترس قرار دارد
  5. امکان هم تیم شدن با دوستان
  6. وسایل نقلیه مختلف در محیط بازی برای استفاده
  7. گیم پلی سراسر هیجان و سرعت در پیش روی شما
  8. گرافیک خیره کننده با جزئیات مناسب

بازی PUBG Mobile هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 نمره است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی PUBG Mobile را به صورت کاملا رایگان برای اندروید از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی PUBG Mobile برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.