تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 11:53
کد خبر : 39250

دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای PS5

دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای PS5

دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای پلی استیشن 5 سری بازی‌های Ratchet & Clank یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن محسوب می‌شوند و جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران دارند. این سری بازی‌ه..

دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای پلی استیشن 5

سری بازی‌های Ratchet & Clank یکی از محبوب‌ترین بازی‌های انحصاری پلی‌استیشن محسوب می‌شوند و جایگاه ویژه‌ای میان طرفداران دارند. این سری بازی‌ها در سبک سوم شخص پلتفرمر بوده و ماجراجویی‌های دو دوست جذاب و بامزه با نام های Ratchet و Clank را در بردارد. با عرضه کنسول جدید سونی، عناوین انحصاری‌اش هم به‌مرور وارد بازار بازی‌های ویدیویی می‌شوند و شماره جدید Ratchet & Clank هم یکی از آن‌ها است که با نام Ratchet & Clank: Rift Apart توسط استودیو Insomniac Games ساخته‌شده است.

اولین چیزی که در Ratchet & Clank: Rift Apart به چشم می‌آید گرافیک زیبا و فوق‌العاده آن است. هر چیزی که در بازی می‌بینید، برای چشمانتان زیبا خواهد بود و بازی به‌خوبی قدرت و توان گرافیکی و پردازشی کنسول PS5 را به رخ می‌کشد. همچنین استفاده از رنگ‌های زنده، نورپردازی‌های زیبا و همچنین طراحی کاراکترهای با جزئیات از دیگر مواردی است که در این بازی مشاهده خواهید کرد.

در این شماره از بازی، دو یار قدیمی داستان درگیر ماجراهای جدید و مهیجی می‌شوند که محوریت آن‌ها سفر میان دنیاهای مختلف است. بحث دنیاهای موازی بی‌نهایت امروزه داغ بوده و Ratchet & Clank: Rift Apart نیز به‌خوبی آن را وارد داستان خود کرده است. شخصیت منفی داستان با نام Dr.Nefarious که یک دکتر دیوانه است می‌خواهد با تداخل این دنیاها، تمامی موجودات زنده را نابود کند و حال مسئولیت نجات دنیا بر دوش دو دوست قدیمی ما خواهد بود. در این مسیر پرمخاطره، دوستان و متحدان جدیدی نیز در کنار یاران قدیمی Ratchet & Clank همراه آن‌ها می‌شوند تا از این نقشه شوم جلوگیری کنند.

گیم پلی اما از عوامل مهم محبوبیت سری Ratchet & Clank بوده و در این شماره نیز، سازندگان به‌خوبی روی این موضوع کارکرده‌اند. کنترل‌های کاراکترها بسیار روان بوده و برای کنترلر PS5 بهینه‌سازی شده است. شخصیت اصلی تحت کنترل شما Ratchet است که در کنار دوست رباتی‌اش که Clank نام دارد و به پشت او وصل شده، ماجراجویی می‌کنند. در این نسخه از بازی شخصیت جدید مؤنثی با نام Rivet که از نژاد Ratchet است قابل بازی خواهد بود. در کنار مکانیک‌های کلاسیک سری بازی‌های Ratchet & Clank که شامل شلیک با سلاح‌های مختلف، جمع‌آوری آیتم‌ها و مکانیک‌های پلتفرمر است، در این نسخه قابلیت حرکت میان جهان‌های موازی مختلف را هم دارید. این کار با استفاده از Portal هایی انجام می‌شود که مانند پنجره‌ای میان دو دنیا عمل می‌کنند و با استفاده از ابزاری جدید که در اختیار Ratchet است می‌توان این Portal ها را فعال کرده و وارد دنیاهای جدید شد. این موضوع عمق بسیار بیشتری به گیم پلی مهیج بازی داده تا تجربه‌ای متفاوت داشته باشید. قابلیت‌های Dash و Wall Running نیز برای اولین بار در این نسخه به دنیای Ratchet & Clank اضافه‌شده است.

تجربه عنوان انحصاری Ratchet & Clank: Rift Apart قطعاً تجربه‌ای منحصربه‌فرد و لذت‌بخش خواهد بود. این سری تابه‌حال بازی بدی در کارنامه‌اش نداشته و همگی عناوین موفقی برای کنسول PS5 بوده‌اند. پس برای ماجراجویی‌های نسل جدید مهیج در کنسول جدید خود آماده شوید.

در ادامه برای دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

تصاویری از محیط بازی :

Ratchet and Clank Rift Apart Ratchet and Clank Rift Apart Ratchet and Clank Rift Apart Ratchet and Clank Rift Apart Ratchet and Clank Rift Apart Ratchet and Clank Rift Apart Ratchet and Clank Rift Apart

نوشته دانلود بازی Ratchet and Clank Rift Apart برای PS5 اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.