تاریخ انتشار : دوشنبه 24 می 2021 - 4:30
کد خبر : 42833

دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید

دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید

دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید بوکس یکی از ورزش های مهیج و جذاب است که علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. در این ورزش که بوکسورها به واسته دستان خود به یکدیگر ضربه وارد می کنند، حرکات خاص ..

دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید

بوکس یکی از ورزش های مهیج و جذاب است که علاقه مندان بسیاری در سراسر جهان دارد. در این ورزش که بوکسورها به واسته دستان خود به یکدیگر ضربه وارد می کنند، حرکات خاص و منحصر به فردی قرار داده شده که حتی دیدن آنها باعث می شود تا آدرنالین در خونتان جابه جا شود. تاکنون استودیوهای بسیاری برای این ورزش فوق العاده بازی های متنوعی را طراحی و منتشر کرده اند که هر کدام از دیگری به واسطه ویژگی هایش، برتری داشته است. Real Boxing 2 یکی از جدیدترین محصولات منتشر شده در مارکت گوگل پلی بوده که می تواند بازیکنان را در نقش یکی از بوکسورهای بزرگ جهان قرار داده و وارد رینگ مبارزه کند.

+ خودروهای متنوع، حالت بازی های جذاب!

وارد رینگ مبارزه شوید و برای به دست آوردن پیروزی های پی در پی مسابقاتی را پشت سر بگذارید که هر کدام از دیگری سخت و سخت تر می شود. در رینگ با حریفان خطرناکی روبرو خواهید شد که ممکن است شما را با یک ناک اوت، به پایان خط برسانند! دنیای حرفه ای بوکس را کاوش کنید و به اوج جدول قهرمانی راه پیدا کنید و به یکی از افشانه های بوکس تبدیل شوید! حالت های تک و چند نفره باعث خواهد شد تا بتوانید در وقت های بیکاری به صورت تنها و یا در جمعی از دوستان به صورت گروهی سرگرم شوید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. سبک بازی مبارزه ای خود را انتخاب کنید
  2. حالت های متنوع برای گیم پلی
  3. وجود شخصیت های مختلف بوکسورها
  4. رینگ های مبارزه ای در مکان های مختلف
  5. گیم پلی سرگرم کننده و اکشن
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Real Boxing 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Real Boxing 2 Real Boxing 2 Real Boxing 2 Real Boxing 2 Real Boxing 2

نوشته دانلود بازی Real Boxing 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.