تاریخ انتشار : جمعه 7 می 2021 - 16:00
کد خبر : 35141

دانلود بازی Resident Evil Village برای PC

دانلود بازی Resident Evil Village برای PC

دانلود بازی Resident Evil Village Deluxe Edition برای کامپیوتر شاید بتوان سری بازی‌های Resident Evil را یکی از موفق‌ترین عناوین ترسناک در طول تاریخ دانست. داستان بسیار قوی و زیبا در کنار شخصیت‌پردازی ..

دانلود بازی Resident Evil Village Deluxe Edition برای کامپیوتر

شاید بتوان سری بازی‌های Resident Evil را یکی از موفق‌ترین عناوین ترسناک در طول تاریخ دانست. داستان بسیار قوی و زیبا در کنار شخصیت‌پردازی مناسب که تمامی شخصیت‌های این سری بازی‌ها را چه منفی و چه مثبت به‌یادماندنی کرده است و همچنین گیم پلی مهیج و چالش‌برانگیزی که در بیشتر مواقع نفس شما را در سینه حبس می‌کند همگی از عوامل موفقیت و محبوبیت این بازی‌ها هستند.

باوجوداینکه استودیو سازنده بازی، Capcom، همواره به اصول خودش در ساخت این سری پایبند بوده و چارچوب مشخصی برای آن رعایت کرده است، در اقدامی انقلابی عنوانی از Resident Evil را منتشر کرد که دارای یک تفاوت کلیدی با سایر عناوین Resident Evil داشت. تغییر دوربین بازی از سوم شخص به اول‌شخص. این کار در ابتدا بسیاری از هواداران را عصبانی کرد اما بااین‌وجود، بازی Resident Evil 7 Biohazard را به یکی از محبوب‌ترین عناوین این دنباله پرطرفدار تبدیل کرد. تجربه این دنیای ترسناک و دلهره‌آور از دید اول‌شخص، ترس و استرس را در بازیکنان به مرحله دیگری برد و این بازی را به‌شدت مورد تحسین همگان کرد.

Capcom به دنبال موفقیت این ایده، تصمیم گرفت تا عنوان بعدی‌اش را هم در همین سبک اول‌شخص بسازد و در کنار این مورد، دنباله داستان شخصیت اصلی بازی قبل را ادامه دهد که منجر به ساخت عنوان رزیدنت اویل 8 با نام Resident Evil Village گردید.

بازی شما را دوباره در نقش Ethan Winters قرار می‌دهد که در کنار همسرش در محلی دور از هرج‌ومرج در حال زندگی هستند. چند سالی از وقایع هولناکی که در آمریکا برای آن‌ها اتفاق افتاده گذشته و آن‌ها برای فرار از این کابوس‌های وحشتناک در محلی جدید در حال زندگی هستند. تا اینکه روزی شخصیت Chris Redfield به همراه نیروهای خودش به خانه آن‌ها هجوم آورده و او و دختر کوچکش را اسیر می‌کنند و به روستایی دورافتاده در منطقه ترانسیلونیا می‌برند. حال Ethan باید برای پیدا کردن دختر کوچکش در جای‌جای این روستای شوم به جست‌وجو بپردازد. بار دیگر وقایع هولناک و تاریکی انتظار شخصیت اصلی داستان ما را می‌کشند و روستایی مرموز، شوم و ترسناک که مملو از رازهای ناگفته است در کنار قلعه‌ای بزرگ و شیطانی ماجراهای متعدد و خطرناکی را برای Ethan بیچاره آماده کرده‌اند.

یکی از عواملی که این بازی را به‌شدت منحصربه‌فرد می‌کند، طراحی محیط و اتمسفر بسیار قوی و عمیق آن است که حس ترس و دلهره را در تمامی مقاطع بازی به شما القا می‌کند. گرافیک بی‌نظیر بازی در این موضوع به‌شدت کمک کرده و تصاویری زیبا از محیط شوم و تاریک بازی به وجود می‌آورد. تمامی محیط‌های مختلف بازی از مناطق برفی و کوهستانی که در اطراف روستا قرار دارند تا خود قلعه بزرگ و محوطه‌های درونی آن با جزییات بسیار بالا و گرافیک نسل جدید ساخته‌شده تا تجربه شما علاوه بر ترسناک بودن، چشم‌نواز هم باشد.

مطالب پیشنهادی:

  1. آموزش بازی Resident Evil Village : نکاتی که باید قبل از شروع بدانید!
  2. سیستم مورد نیاز بازی Resident Evil Village

سازندگان با هوشمندی تمام منطقه‌ی جدیدی را برای دنیای این بازی جدید Resident Evil انتخاب کرده‌اند که تابه‌حال به آن قدم نگذاشته بودند. مناطق برفی اروپای شمالی با تم خاص خودش اگر چاشنی Resident Evil شوند، بازی‌ای ساخته می‌شود که از هر لحاظ اتمسفر گیرا و عمیق دارد. حال که دیگر در محیط‌های مردابی آمریکا نیستید، تجربیات و موجودات هولناک جدیدی مانند خون‌آشام‌ها، گرگینه ها، موجودات شوم دریایی و … در انتظار شما است که با دقتی که Capcom در ساخت آن‌ها به کار می‌برد، تجربه شما را بیش‌ازپیش منحصربه‌فرد و جذاب می‌کند.

ازلحاظ گیم پلی هم کاملاً با یک عنوان کلاسیک Resident Evil با تمام چالش‌ها و معماهای آن روبه‌رو هستید. مدیریت آیتم‌های مختلف در Inventory محدودی که دارید، کمبود گلوله و منابع بازیابی سلامتی و جمع‌آوری چیزهای مختلف برای حل کردن معماها همگی در این بازی وجود دارند تا یک بازی کامل و بی‌نقص را برای شما فراهم کند. به‌جز این وجود یک فروشنده مرموز که با پرداخت سکه‌های خاصی به او می‌توانید آیتم‌ها و مهمات مختلف را از او خریداری کنید از دیگر جنبه‌های جدید این بازی مهیج است. تنوع دشمنان و سرسخت بودن تمامی آن‌ها از ویژگی‌هایی است که چالش اصلی سری بازی‌های Resident Evil محسوب می‌شود و هر دشمنی را باید با فکر و مدیریت منابع و گلوله‌های خود از بین ببرید. گاهی بهترین راه، فرار کردن است.

تبدیل‌شدن دوربین سری بازی‌های Resident Evil از سوم شخص به اول‌شخص قدمی بوده که در مسیر درست برداشته‌شده و محبوبیت این سری بازی‌ها را دوچندان کرده است. گاهی یک تغییر ساده با پایبند بودن به اصول و قواعد کلاسیک، می‌تواند یک بازی را به سطح جدیدی از محبوبیت برساند و نه‌تنها طرفداران قدیمی را راضی کند، بلکه طرفداران جدید را هم به سمت خودش جذب کند.

در ادامه برای دانلود بازی Resident Evil Village با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 3 1200 / Intel Core i5-7500
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 560 with 4GB VRAM / NVIDIA GeForce GTX 1050 Ti with 4GB VRAM
DirectX: Version 12
Additional Notes: Estimated performance (when set to Prioritize Performance): 1080p/60fps. ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2060 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development.

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 10 (64 bit)
Processor: AMD Ryzen 5 3600 / Intel Core i7 8700
Memory: 16 GB RAM
Graphics: AMD Radeon RX 5700 / NVIDIA GeForce GTX 1070
DirectX: Version 12
Additional Notes: Estimated performance: 1080p/60fps ・Framerate might drop in graphics-intensive scenes. ・AMD Radeon RX 6700 XT or NVIDIA GeForce RTX 2070 required to support ray tracing. System requirements subject to change during game development

تصاویری از محیط بازی :

Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village Resident Evil Village

نوشته دانلود بازی Resident Evil Village برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.