تاریخ انتشار : جمعه 14 می 2021 - 7:30
کد خبر : 38109

دانلود بازی Retro Machina برای PC

دانلود بازی Retro Machina برای PC

دانلود بازی Retro Machina برای کامپیوتر بازی‌های ماجرایی همواره جذابیت خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. دنیای این بازی‌ها سرشار از ماجراجویی‌ها و راز و رمزهای مختلفی است که شما به‌عنوان بازیکن باید آن‌ها..

دانلود بازی Retro Machina برای کامپیوتر

بازی‌های ماجرایی همواره جذابیت خاصی میان بازیکنان داشته‌اند. دنیای این بازی‌ها سرشار از ماجراجویی‌ها و راز و رمزهای مختلفی است که شما به‌عنوان بازیکن باید آن‌ها را کشف کنید و از این تجربه جذاب خود لذت ببرید. برای همین استودیوهای بازی‌سازی، عناوین زیادی را در این سبک منتشر می‌کنند. بازی Retro Machina از استودیو Orbit در سبکی ماجرایی شما را به دنیای ربات‌هایی بامزه می‌برد تا در کنار آن‌ها، رازهای دنیای آینده را کشف کنید.

دنیای بازی در آینده جریان دارد. تنها یک شهر در کره زمین باقی‌مانده و در آن ربات‌ها سکونت دارند. این شهر، حفاظی شیشه‌ای و گنبدی شکل داشته و ربات‌های ساکن آن تمام تلاش خود را برای فعال نگه‌داشتن شهر به کار می‌برند. هر رباتی باید وظیفه‌اش را به‌خوبی انجام دهد تا این هدف به دست آید. دراین‌بین، یکی از ربات‌های کارگر در تلاش است تا خودش را تعمیر کند اما اهالی شهر او را یک تهدید می‌دانند. درنتیجه این امر سایر ربات‌ها علیه دوست قدیمی خود متحد شده‌اند؛ اما ربات اصلی داستان قابلیت کنترل سایر ربات‌ها را دارد و با استفاده از آن می‌خواهد رازهای متعددی را برملا کند و اوضاع را سروسامان دهد.

گیم پلی بازی ساده و قابل‌درک است. شما در نقش ربات کوچکی باید جای‌جای شهر را اکتشاف کنید و رازهای مختلف داستان را برملا سازید. قابلیت هک کردن و کنترل سایر ربات‌ها، روش اصلی شما برای پیشروی در بازی محسوب می‌شود که با استفاده از آن باید از پس موانع و معماهای مختلف بازی بربیایید. هر رباتی که کنترل می‌کنید منحصربه‌فرد است و قابلیت‌های مخصوصی دارد که برای موقعیت‌های متفاوت در طول مراحل بازی به درد شما می‌خورند.

گرافیک بازی باوجود ساده بودن، بسیار زیبا است و محیط‌ها و کاراکترهای آن با دست کشیده شده‌اند. این سبک گرافیکی، تجربه شما از Retro Machina لذت‌بخش‌تر کرده و در سبکی کلاسیک آن را چشم‌نواز می‌کند. اگر دنبال ماجراجویی جذابی با طعم ربات‌ها دارید، این بازی مهیج و جذاب را به‌هیچ‌عنوان از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Mundaun و Maquette را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Retro Machina با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 or higher
Processor: Intel Core i3 or AMD FX 6300 processor, 2GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GT 1030 or AMD RX 550 or higher series
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10 or higher
Processor: Intel Core i5 or AMD Ryzen 3
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 1050 or AMD RX 560
DirectX: Version 11
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Retro Machina Retro Machina Retro Machina

نوشته دانلود بازی Retro Machina برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.