تاریخ انتشار : سه‌شنبه 26 ژانویه 2021 - 8:30
کد خبر : 23071

دانلود بازی Rise of Industry 2130 برای PC

دانلود بازی Rise of Industry 2130 برای PC

دانلود بازی Rise of Industry 2130 برای کامپیوتر شهرسازی را می‌توان جزو اولین بازی‌های کودکی دانست که همه ما آن را تجربه کرده‌ایم. گاهی بوده که با اسباب بازی‌های خود دهکده‌ای کوچک را ایجاد کرده و گاهی ..

دانلود بازی Rise of Industry 2130 برای کامپیوتر

شهرسازی را می‌توان جزو اولین بازی‌های کودکی دانست که همه ما آن را تجربه کرده‌ایم. گاهی بوده که با اسباب بازی‌های خود دهکده‌ای کوچک را ایجاد کرده و گاهی هم به‌واسطه ابزارهایی که در خانه وجود داشته ساخت‌وساز را تجربه کرده‌ایم. با پیشرفت تکنولوژی و به‌وجودآمدن دستگاه‌های دیجیتالی، استودیوهای بازی‌سازی نیز به فکر این افتادند تا برخی بازی‌های فیزیکی را به دیجیتالی تبدیل کنند و در اختیار علاقه‌مندان بگذارند. در حال حاضر بازی‌های معروف و بزرگی وجود دارد که به‌واسطه آنها می‌توان خانه‌سازی را به بالاترین کیفیت تجربه کرد، البته که در برخی عنوان‌ها می‌توان پا را فراتر گذاشت و طعم ایجاد شهری بزرگ و مدرن را چشید. SimCity شاید معروف‌ترین و پر بحث‌ترین بازی باشد که در این باره بیشتر علاقه‌مندان به ساخت‌وساز تجربه کرده باشند اما در حال حاضر بازی جدیدی با ویژگی‌های منحصربه‌فرد عرضه شده که می‌تواند دل هرکسی را برده و برای ساعت‌ها سرگرمی جذابی را ارائه کند. Rise of Industry شما را به جهان سرمایه‌داری خواهد برد، اما نه در جهان مدرن کنونی بلکه بازیکنان را به دهه 90 میلادی منتقل خواهد کرد، زمانه‌ای که باید تصمیم بگیرید کشاورزی را گسترش دهید یا برای ایجاد شهرهای بروز تلاش کنید. توسعه‌دهندگانی از استودیو Dapper Penguin طراحی بازی را بر عهده داشته و محصول نهایی را کمپانی Kasedo Games برای علاقه‌مندان به سبک شبیه‌سازی و استراتژیک منتشر کرده است.

Rise of Industry یک بازی استراتژیک سرمایه‌داری است که در آن شما می‌توانید امپراتوری صنعتی روبه رشد خود را در جهانی زنده با هزینه‌های معیشتی بسازید و مدیریت کنید. از نظر رویه‌ای جهانی در دهه 1930 ایجاد می‌شود که به طور مداوم در حال تکامل است و با سبک بازی شما سازگار می‌شود. شما به‌عنوان یک کارآفرین تازه‌کار، کارخانه‌هایی خواهید ساخت، خطوط تولید کارآمد احداث خواهید کرد، مواد خام را جابه‌جا می‌کنید، کالاهای تمام شده را تولید می‌کنید و تجارت را با شهرهای درحال‌توسعه جهان ترتیب می‌دهید و منابع موردنیاز برای شکوفایی را برای آنها فراهم می‌کنید چرا که هرچه رشد و شکوفایی داشته باشند، شما نیز به همان اندازه پیشرفت خواهید کرد.

بااین‌حال، همیشه همه چیز به‌سادگی گفتن نیست و جاده‌ای صاف برای رسیدن به اهداف بزرگ وجود ندارد. رویدادهای تجاری تصادفی و حراج سهم‌ها، شما را روی انگشتانتان نگه می‌دارد، درحالی‌که رقبا برای سهم بازار رقابت می‌کنند و به دنبال راه‌هایی برای رشد و بهره‌برداری از نقاط ضعف دشمن هستند. در جهانی که رحمی وجود ندارد باید بسیار مراقب خود و تصمیم‌های حساس باشید. توسعه‌دهندگان این بازی، گیم پلی را به شکل طراحی کرده‌اند تا هم از پیچیدگی و چالش‌های استراتژیک کافی برای جلب رضایت باتجربه‌ترین طرفداران سبک برخوردار باشد، درحالی‌که مکانیک ساده درک آن اطمینان حاصل می‌کند که بازیکنان جدید نیز از آن استقبال خواهند کرد.

به‌تازگی برای این بازی به‌روزرسانی تحت عنوان Rise of Industry 2130 ارائه‌شده است که می‌تواند ویژگی‌های جدید و محتوای تازه‌ای را به داستان اصلی اضافه کند. سال 2130 است. دنیای ناب سود و زیان شما ویران شده است. سرمایه‌داری بی‌پایان بشر و تخریب دهه‌های گذشته، دنیای جدید و تاریکی را به وجود آورده است. اکنون‌که به دنبال بازسازی امپراتوری صنعتی خود در آینده‌ای تاریک هستید، باید خطوط تولید کاملاً پیشرفته از نظر فنی و منابع معدنی را در شهرهای در حال سقوط احداث کنید. نگاهی کاملاً جدید برای آینده‌ای جدید! ساختمان‌های جدید، وسایل نقلیه جدید، محصولات جدید و چالش‌های جدید در انتظار شماست.

اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های شبیه‌سازی و استراتژی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Cities Skylines و SimCity را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Rise of Industry 2130 با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows (64 bit only) 7 / 8 / 8.1 / 10
Processor: Intel Core 2 Duo, 3.0GHz or AMD Athlon 64 X2 6400+, 3.2GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce GT 600 or Radeon 5000 and above. Shader Model 51. Integrated GPUs not recommended
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: Requires a 1024 x 768 screen resolution

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows (64 bit only) 10
Processor: Intel Core i5-3470, 3.20GHz or AMD FX-6300, 3.5Ghz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: nVidia GeForce 900 or AMD HD7700 / RX360
DirectX: Version 12
Storage: 1 GB available space
Sound Card: Any
Additional Notes: Recommended Resolution: 1920 x 1080

تصاویری از محیط بازی :

Rise of Industry 2130 Rise of Industry 2130 Rise of Industry 2130 Rise of Industry 2130 Rise of Industry 2130 Rise of Industry 2130 Rise of Industry 2130

نوشته دانلود بازی Rise of Industry 2130 برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.