تاریخ انتشار : دوشنبه 17 می 2021 - 13:30
کد خبر : 39769

دانلود بازی ROOMS: The Toymaker’s Mansion برای اندروید

دانلود بازی ROOMS: The Toymaker’s Mansion برای اندروید

دانلود بازی ROOMS: The Toymaker’s Mansion برای اندروید بازی اندرویدی ROOMS: The Toymaker’s Mansion یک عنوان پازلی منحصر به فرد است که از دیگر بازی های پازلی و پلتفرمر الهام گرفته است. گیم پلی در یک عم..

دانلود بازی ROOMS: The Toymaker’s Mansion برای اندروید

بازی اندرویدی ROOMS: The Toymaker’s Mansion یک عنوان پازلی منحصر به فرد است که از دیگر بازی های پازلی و پلتفرمر الهام گرفته است. گیم پلی در یک عمارت پر پیچ و تاپ شکل گرفته است، جایی که از اتاق هایی همانند قطعات پازل لغزنده، تشکیل شده است. بازیکن باید با حرکت دادن اتاق ها و استفاده از آنچه در داخل آنها است راهی برای خروج از این عمارت مخوف پیدا کند. وقتی بازیکن در این عمارت بزرگ کاوش می کند، با معماها و چالش های متنوعی روبرو می شوند که برای حل هر کدام نیاز به ابزارهایی مخصوص دارند.

+ عمارتی افسانه ای با روایتی متفاوت از آنچه تاکنون تجربه کرده ایم!

بازیکنان در دنیایی قدم خواهد گذاشت که از افسانه ها و اشیاء جادویی و داستان های شبح وار ساخته شده است. شما نقش یک دختر کوچک معصوم را ایفا می کنید، که به طور تصادفی در این عمارت گرفتار شده است. همانطور که داستان نشان می دهد، بازیکن باید از افسانه تاریک این عمارت پیچ در پیچ عبور کند و در نهایت راهی برای خروج پیدا نماید.

این بازی دارای بیش از 500 سطح منحصر به فرد بوده که به 4 تم یا عمارت تقسیم شده است. پازل های این عنوان، با مکانیک خاصی طراحی شده تا بازیکنان را با چالش های قدرتمندی روبه رو کند. خط داستان بازی به صورتی تعریف شده تا بازیکنان بر اساس راه و روشی که در پیش گرفته اند دو پایان متفاوت را تجربه کنند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بیش از 500 سطح منحصر به فرد و جذاب
  2. 4 تم یا عمارت که مراحل در آن تقسیم شده است
  3. وجود پازل ها و معماهایی با مکانیک خاص و منحصر به فرد
  4. خط داستانی جذاب، با دو پایان متفاوت
  5. گیم پلی سرگرم کننده با موانع و چالش های بسیار
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی ROOMS: The Toymaker’s Mansion هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

ROOMS: The Toymaker's Mansion ROOMS: The Toymaker's Mansion ROOMS: The Toymaker's Mansion ROOMS: The Toymaker's Mansion ROOMS: The Toymaker's Mansion

نوشته دانلود بازی ROOMS: The Toymaker’s Mansion برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.