تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 13 می 2021 - 9:20
کد خبر : 18614

دانلود بازی Rules of Survival برای اندروید

دانلود بازی Rules of Survival برای اندروید

دانلود بازی Rules of Survival برای اندروید خوش آمدید به بازی جدید و زیبای Rules of Survival یا قوانین بقاء. این بازی قادر است تا کاربران خود را به جهانی منحصر به فرد انتقال دهد که در آن برای زنده ماند..

دانلود بازی Rules of Survival برای اندروید

خوش آمدید به بازی جدید و زیبای Rules of Survival یا قوانین بقاء. این بازی قادر است تا کاربران خود را به جهانی منحصر به فرد انتقال دهد که در آن برای زنده ماندن فقط باید جنگید. قطعاً صحنه های اکشن شگفت انگیز که با بالاترین گرافیک ممکن همراه خواهند بود، چشمان را به صفحه خیره می کنند از سویی دیگر، سطوح هیجان انگیز با ماموریت های چالش زا می توانند اوقات فراغتی لذت بخش را برای شما کاربران پارسی گیم فراهم آورد.

اگر شما نیز از آن دسته افرادی هستید که به بازی های آنلاین علاقه داشته و همیشه چندین نوع مختلف از آن ها را بر روی اسمارت فون خود دارید، پیشنهاد می کنیم تا بازی منحصر به فرد Rules of Survival را نیز به جمع دیگر عنوان هایتان اضافه کنید، با گذراندن تنها یک مرحله از این بازی، عنوان های دیگر را کنار گذاشته و حتی خاطره آنها را نیز دور خواهید ریخت.

تنها مبارز ایستاده باشید!

آیا به قدری قوی هستید که هم فکر خود را به دام انداخته و هم از سویی دیگر به مبارزه مشغول شوید؟! در میدانی که بیش از 300 نفر در حال بازی هستند باید هم فکر کرد و هم به صورت دقیق عمل نمود! مراقب این موضوع باید باشید، منطقه ایمن به صورت خودکار کوچک می شود! بنابراین، سلاح های پراکنده در محیط را جمع آوری کنید، استراتژی مناسب را برای مبارزه با دشمنان در پیش گیرید و در آخر، مبارزی باشید که توانسته در برابر حملات بی شمار ایستادگی کند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. امکان انتخاب حالت انفرادی و یا تیمی
  2. آنلاین با دیگر بازیکنان رقابت کنید
  3. به مبدان نبردی عظیم قدم بگذارید
  4. آخرین نفری باشید که در نقشه زنده مانده است
  5. انواع مختلفی از سلاح های گرم در دسترس
  6. وسایل نقلیه برای جابه جای شما آماده هستند
  7. گیم پلی سراسر هیجان و سرعت در پیش روی شما
  8. گرافیک خیره کننده با جزئیات مناسب

بازی Rules of Survival هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 نمره است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Rules of Survival را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

نوشته دانلود بازی Rules of Survival برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.