تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 28 ژانویه 2021 - 9:40
کد خبر : 26067

دانلود بازی Shadow Knight: Deathly Adventure برای اندروید

دانلود بازی Shadow Knight: Deathly Adventure برای اندروید

دانلود بازی Shadow Knight: Deathly Adventure برای اندروید اورک ها، ارواح، انسان ها، هیولا ها، جن ها، پری ها و… همه به خوشی در کنار هم زندگی می کردند. ناگهان نفرینی سخت آرامش و رفاهی که میان آنان وجود ..

دانلود بازی Shadow Knight: Deathly Adventure برای اندروید

اورک ها، ارواح، انسان ها، هیولا ها، جن ها، پری ها و… همه به خوشی در کنار هم زندگی می کردند. ناگهان نفرینی سخت آرامش و رفاهی که میان آنان وجود داشت را از بین برد. سبب این نفرین بزرگ، یک علاقه ی گناهوار بود که متاسفانه ضرر و زیان آن، بیگناهان را نیز دامن گیر کرد. در این میان، قهرمانان اسطوره ای خود را برای نبرد با افراد شرور آماده می کنند و دنبال یافتن راهی برای از میان بردن نفرین نیز هستند. بازی جدید و لذت بخش Shadow Knight: Deathly Adventure شما را همراه با قهرمانان به تاریکترین اعماق زمین می برد تا بتوانید برای نابود کردن این نفرین سنگین، چاره ای بیاندیشید.

+ قهرمانان اسطوره ای با مهارت های منحصر به فرد!

در گیم پلی بازی 3 قهرمان با توانایی های خاص وجود دارد که هر کدام در داستان بازی، تنها قسمتی از مرحله را به نبرد با دشمن می پردازد. یعنی هنگام نبرد با دشمن، شما قادر هستید هر کدام از 3 کاراکتری که دوست دارید او در نبرد حضور داشته باشد را به میدان بیاورید. دقت داشته باشید که سلاح های هر شخصیت مخصوص خود می باشد اما شما هم می توانید با ماجراجوی در هر مرحله علاوه بر سلاح خود کاراکتر، دیگر سلاح ها و تجهیزات جنگی و دفاعی را استفاده نمایید.

به یاد داشته باشید که گزینه های ارتقاء و بهبودی برای هر کاراکتر، بسیار ضروری است. در مراحل سطح بالاتر، شما با کارفرمایان بزرگ و نیرمندی رو به رو خواهید شد که جنگ با آنان بسیار دشوار است و فقط افزایش مهارت و سطح کاراکتر می تواند کار ساز باشد.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. بازی با 3 کاراکتر با مهارت های منحصر به فرد
  2. امکان بهبودی و ارتقاء مهارت و سطح شخصیت
  3. استفاده از سلاح های جانبی علاوه بر سلاح کاراکتر
  4. وجود کارفرمایان دشوار و سخت جان
  5. گیم پلی اکشن و ماجراجویانه
  6. محیط گرافیکی سایه ای با صدا گذاری بی نظیر

بازی Shadow Knight: Deathly Adventure هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Shadow Knight: Deathly Adventure Shadow Knight: Deathly Adventure Shadow Knight: Deathly Adventure Shadow Knight: Deathly Adventure Shadow Knight: Deathly Adventure

نوشته دانلود بازی Shadow Knight: Deathly Adventure برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.