تاریخ انتشار : سه‌شنبه 11 می 2021 - 6:05
کد خبر : 36662

دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید

دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید

دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید با خود به این موضوع فکر کنید که اگر بیگانگان به کشور و یا شهرتان حمله کنند و قصد داشته باشند خانوادیتان را آزاد دهند، شما چگونه عمل خواهید کرد؟ وقت آن شده تا..

دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید

با خود به این موضوع فکر کنید که اگر بیگانگان به کشور و یا شهرتان حمله کنند و قصد داشته باشند خانوادیتان را آزاد دهند، شما چگونه عمل خواهید کرد؟ وقت آن شده تا در بازی جدید و فوق العاده زیبای Shadowgun Legends نشان دهید چگونه می توانید از جان و شهر و کشور خود در برابر بیگانگان محافظت کنید. گرافیک توسعه داده شده توسط استودیوی بازی سازی MADFINGER Games که خالق عنوان Dead Trigger 2 نیز می باشد به شکل کنسولی بوده و می تواند هیجان صحنه های اکشن را چند برابر کند.

+ شخصیت مورد علاقه خود را ایجاد کنید و به مبارزه مشغول شوید!

در دنیای علمی تخیلی Shadowgun ، بشریت مورد حمله مرگبار مهاجمان بیگانه قرار گرفته است. آخرین خط دفاع را جنگجویان افسانه ای و قهرمانان تشکیل داده اند. پس برای چه چیزی منتظر هستید ؟ به بهترین بازی تیرانداز اول شخص جهان بپیوندید و به کهکشانی که رئیس آن بیگانگان هستند، نشان دهید قدرت دست کیست!

حالت های متنوعی برای سرگرم شدن وجود دارد که از جمله آنها باید به داستانی جذاب اشاره کنیم که با همکاری دوستانان می توانید ماموریت ها و چالش هایش را پشت سر گذاشته و در نهایت بر مهاجمان بیگانه پیروز شوید. همانطور که گفته شد، کاراکتر بازی را می توانید با موارد مختلف سفارشی سازی کنید تا در نهایت به شخصیت دوست داشتنیتان نزدیک شود. متاسفانه باید بگوییم گیم پلی به صورت کاملاً آنلاین توسعه داده شده و به هیچ عنوان بدون متصل بودن به شبکه جهانی اینترنت کار نمی کند.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. حالت های سرگرم کننده و جذاب
  2. بیش از 700 نوع مختلف سلاح با امکان شخصی سازی
  3. امکان سفارشی سازی کاراکتر بازی
  4. امکان رقابت در حالت چند نفره
  5. سیستم پاداش منحصر به فرد
  6. گرافیکی فوق العاده کنسولی به همراه صداگذاری جذاب

بازی Shadowgun Legends هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Shadowgun Legends Shadowgun Legends Shadowgun Legends Shadowgun Legends Shadowgun Legends

نوشته دانلود بازی Shadowgun Legends برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.