تاریخ انتشار : دوشنبه 25 ژانویه 2021 - 12:30
کد خبر : 22006

دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای PC

دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای PC

دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای کامپیوتر بازی‌های پلتفرمر، ظاهراً تا ابد برکنار ما خواهند بود. فضایی دوبعدی با قهرمانی که در ابتدا بسیار ضعیف است اما به‌مرور قدرت‌های بیشتری به دست می‌آورد و به ..

دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای کامپیوتر

بازی‌های پلتفرمر، ظاهراً تا ابد برکنار ما خواهند بود. فضایی دوبعدی با قهرمانی که در ابتدا بسیار ضعیف است اما به‌مرور قدرت‌های بیشتری به دست می‌آورد و به یک نیروی غیرقابل‌مهار تبدیل می‌شود. بازی‌های زیادی این ایده را سرلوحه قرار می‌دهند هرچند تمامی آن‌ها موفق نیستند اما بازی Skul The Hero Slayer داستانی متفاوت دارد. جذابیت بصری پیکسلی بازی و همین‌طور مراحل چالش‌برانگیز آن و سیر پیشروی داستان بازی بسیار روان و تحسین‌برانگیز است.

داستان بازی شمارا در نقش یک سرباز اسکلتی کوچک قرار می‌دهد که عضوی از یک ارتش شکست‌خورده که متعلق به اهریمن‌ها بوده، است. قهرمان داستان می‌خواهد با استفاده از نیروهای اهریمنی و پلید انتقام شکست ارتش خود را بگیرد. درواقع شما نقش ضدقهرمان را در این بازی ایفا می‌کنید. داستان بازی طی سکانس‌های جذابی که به‌خوبی تدوین و طراحی‌شده روایت می‌شود و شمارا درگیر و علاقه‌مند می‌کند. درواقع می‌توان گفت داستان بازی مانند یک کتاب قصه روایت می‌شود و اینکه کلیشه‌هایی را شکسته است و شمارا در اصل شخصیت بد داستان و در مقابل قهرمان قرار می‌دهد، خود جای تحسین دارد.

ضدقهرمان ما در ابتدا قدرت چندانی ندارد اما هر چه در بازی بیشتر پیش بروید، قدرت‌ها و سلاح‌های بیشتر را به دست می‌آورید. نکته مهم این است که تنوع این سلاح‌ها بسیار زیاد است و همچنین کاراکتر شما می‌تواند شکل‌های مختلفی ازلحاظ ظاهری، بسته به نوع سلاح انتخابی خود، بگیرد. شکل‌های متنوعی مانند یک گرگینه، مومیایی و یا حتی یک نینجا که هرکدام از آن‌ها قابلیت خاص خود رادارند و گیم پلی بازی را بسیار پویا و متنوع نگه می‌دارد. همین‌طور شما می‌توانید بدن دشمنانی را که از بین می‌برید برای خود استفاده کنید و یا حتی آن‌ها را ارتقا دهید. این فرایند قوی‌تر شدن تدریجی و پیشروی بسیار لذت‌بخش است و شمارا به ادامه بازی ترغیب می‌کند.

گیم پلی بازی نرم و روان است و درعین‌حال می‌تواند چالش‌برانگیز هم باشد. شما باید تصمیمات خود را بسنجید و بدانید در کدام موقعیت از کدام سلاح یا زره استفاده کنید تا از پس مرحله‌های بازی برآیید. همین‌طور در طول بازی Boss های متنوعی را ملاقات می‌کنید که نبرد با آن‌ها خود چالش‌برانگیز و جذاب است. این بازی برای تمامی افرادی که به دنبال هیجان و همچنین عمق مناسب است، مناسب و لذت‌بخش خواهد بود. پیشنهاد می‌کنیم اگر از بازی‌هایی در این سبک لذت می‌برید، بازی‌های Hades و Celeste را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Skul The Hero Slayer با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7+
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia 450 GTS / Radeon HD 5750 or better
DirectX: Version 11
Storage: 1 GB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 7+
Processor: Dual core from Intel or AMD at 2.8 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 460 / Radeon HD 7800 or better
DirectX: Version 12
Storage: 2 GB available space
Additional Notes: DirectX 9.1+ or OpenGL 3.2+

تصاویری از محیط بازی :

Skul The Hero Slayer Skul The Hero Slayer Skul The Hero Slayer Skul The Hero Slayer Skul The Hero Slayer Skul The Hero Slayer Skul The Hero Slayer

نوشته دانلود بازی Skul The Hero Slayer برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.