تاریخ انتشار : شنبه 30 ژانویه 2021 - 11:30
کد خبر : 28183

دانلود بازی Sky Wings برای اندروید

دانلود بازی Sky Wings برای اندروید

دانلود بازی Sky Wings برای اندروید هنوز هم توسعه دهندگان بسیاری وجود دارند که علاقه به تولید محصولات ویدیویی با گرافیکی پیکسلی و به نوعی قدیمی دارند. گرافیک پیکسلی را برای اولین بار بازیکنان و علاقه م..

دانلود بازی Sky Wings برای اندروید

هنوز هم توسعه دهندگان بسیاری وجود دارند که علاقه به تولید محصولات ویدیویی با گرافیکی پیکسلی و به نوعی قدیمی دارند. گرافیک پیکسلی را برای اولین بار بازیکنان و علاقه مندان به بازی های ویدیویی در دهه 90 میلادی با کنسول های سگا، آتاری و غیره تجربه کردند ولی هنوز هم برخی افراد هستند که دوست دارند تا بازی هایی با این نوع گرافیک را تجربه کنند. بازی جدید اندروید Sky Wings: Pixel Fighter 3D به شما امکان می دهد تا به مانند بازی هواپیمایی آتاری، در آسمان معلق شده و برای پیروزی مبارزه کنند.

+ آسمانی پیکسلی با رئیسان قدرتمند!

در میان آسمان آبی و پیکسلی به پرواز مشغول شوید و برای نجات سرزمینتان با دشمنان رو در رو شده و آن ها را یکی پس از دیگری به درک واصل کنید. آسمان ها را با ده ها جنگنده اصلی و هواپیماهای بدون سرنشین مختلف فتح کرده و از این کار به اوج لذت و هیجان دست پیدا کنید. در کنار دشمنان عادی، رئیسان قدرتمندی نیز تعریف شده اند تا گیم پلی جذابیت خاص خود را به بازیکن منتقل کند. بسیاری از سطوح را می توانید در حالت های مختلف بسیار دشوار یا ساده تکمیل کرده و آنچه انجام می دهید لذت ببرید. حالت بی نهایت به شما اجازه خواهد داد تا در برابر دیگر بازیکنان جهان به رقابت مشغول شده و به نوعی نامتان را جهانی کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. آسان برای بازی و سخت برای تبدیل شدن به استاد
  2. حالت های متنوع برای سرگرم شدن
  3. مجموع 26 هواپیمای جنگی
  4. سطوح بسیار برای بازی و سرگرم شدن
  5. گیم پلی سرگرم کننده همراه با محیطی پیکسلی
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Sky Wings هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.4 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Sky Wings Sky Wings Sky Wings Sky Wings

نوشته دانلود بازی Sky Wings برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.