تاریخ انتشار : چهارشنبه 19 می 2021 - 4:45
کد خبر : 38179

دانلود بازی Slash of Sword 2 برای اندروید

دانلود بازی Slash of Sword 2 برای اندروید

دانلود بازی Slash of Sword 2 برای اندروید بازی اندرویدی Slash of Sword 2، عنوانی سرگرم کننده در سبک نقش آفرینی بوده که می تواند به صورت کاملاً آفلاین بازیکنان و علاقه مندان به این ژانر را با گیم پلی ه..

دانلود بازی Slash of Sword 2 برای اندروید

بازی اندرویدی Slash of Sword 2، عنوانی سرگرم کننده در سبک نقش آفرینی بوده که می تواند به صورت کاملاً آفلاین بازیکنان و علاقه مندان به این ژانر را با گیم پلی هیجان انگیز خود برای ساعت ها سرگرم نماید. می توان گفت، آفلاین بودن بازی یکی از ویژگی های مهمی بوده که استودیو NoTriple-A Games آن را به خوبی درک و به آن اهمیت داده است. داستان بازی شما را در نقش شخصیتی قرار خواهد داد که او را متهم به کار نکرده، کرده اند، شاید هیچ چیز بدتر از این نباشد که شما به کار نکرده محکوم شده باشید و کسی حرف هایتان را باور نکند.

+ آش نخورده و دهن سوخته !

شما به جرمی متهم شدید که مرتکب نشده و یا بهتر بگوییم، حتی روحتان هم خبری از این جریانات ندارد و به عنوان مجازات برای جنگ در میدان نبرد فرستاده شده اید. جنگ های خونین و تاکتیکی برای بقا با پیچیدگی های مختلف با رقبای زیادی در انتظار شما خواهد بود. سعی کنید مهارت های بیشتری را بیاموزید، همچنین مکان های مختلف را جستجو کنید و برای رسیدن به عدالت با شخصیت ها تعامل کنید!

اما در همین میدان نبرد، صحنه هایی رخ می دهد که می تواند شما را به جرم نکرده نسبت دهد یا آنکه تبرئه کند. آیا سعی می کنید درمورد کمک به مردی زخمی که اخیراً به مانند یک راهزن، مسافران عادی را سرقت کرده تصمیم بگیرید؟ آیا گنجی که پیدا کردید به مالک بر می گردانید؟ یا شاید این اجازه را بدهید که دختر با سارقی که او را ربوده است برود یا با او معامله کند و دختر را به پدرش برگرداند؟ این شما هستید که باید تصمیم بگیرید و آن را عملی سازید!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. تصمیمات شما جریان بازی را تغییر می دهد
  2. با سیستم نبرد تاکتیکی، لحظه حمله را انتخاب کنید
  3. با بازدید از شهرهای، شهرک ها، جنگل ها و غارها مکان های مختلف را کاوش کنید.
  4. به تعداد زیادی سلاح مختلف، شمشیر یک دست یا دو دست، همچنین سپر و زره دسترسی دارید
  5. می توانید برای تغییر شکل شخصیت خود به آرایشگاه بروید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Slash of Sword 2 هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Slash of Sword 2 Slash of Sword 2 Slash of Sword 2 Slash of Sword 2

نوشته دانلود بازی Slash of Sword 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.