تاریخ انتشار : شنبه 22 می 2021 - 13:00
کد خبر : 41940

دانلود بازی Strategic Mind Fight for Freedom برای PC

دانلود بازی Strategic Mind Fight for Freedom برای PC

دانلود بازی Strategic Mind Fight for Freedom برای کامپیوتر سوژه جنگ جهانی دوم در کنار سبک استراتژی نوبتی، می‌تواند تلفیق خوبی باشد که منجر به ساخت یک بازی موفق و سرگرم‌کننده شود. هم سوژه در این مورد م..

دانلود بازی Strategic Mind Fight for Freedom برای کامپیوتر

سوژه جنگ جهانی دوم در کنار سبک استراتژی نوبتی، می‌تواند تلفیق خوبی باشد که منجر به ساخت یک بازی موفق و سرگرم‌کننده شود. هم سوژه در این مورد مناسب بوده و پتانسیل بالایی دارد و هم سبک استراتژی نوبتی. سری بازی‌های Strategic Mind از استودیو Starni Games عناوینی در همین سبک هستند که بازه‌های مختلف تاریخی از این نبرد بزرگ را در بر داشته و در قسمت Fight For Freedom روایت نیروهای متحدین را برای شما آماده کرده است.

سبک بازی مانند تمامی شماره‌های دیگر آن، استراتژی نوبتی است و جایگیری نیروهای مختلف در میدان نبرد عنصر کلیدی آن خواهد بود. شما در این بازی دو قسمت داستانی مختلف دارید که در یکی کنترل نیروهای بریتانیا را برعهده‌گرفته و در دیگری نیروهای ایالات‌متحده آمریکا را فرماندهی می‌کنید تا اروپا را از آتش نبردی که توسط آلمان‌های نازی صورت گرفته نجات دهید.

برای نیروهای بریتانیا شما در نقش Sir Harold Alexander بازی می‌کنید و باید بخش‌های شمالی ایتالیا را پس بگیرید و همچنین عملیات تاریخی Dunkirk را که تخلیه نیروهای بریتانیایی را در بر داشت فرماندهی کنید. به‌جز این باید با نیروهای ژاپنی در Burma مبارزه کنید و درنهایت جنگ را در سال ۱۹۴۳ با پس گرفتن ایتالیا پایان دهید.

در بخش داستانی نیروهای ایالات‌متحده نبرد تاریخی D-Day را تجربه خواهید کرد تا خاک فرانسه اشغالی را پس بگیرید و با پیشروی در خاک اروپا، نیروهای نازی را به سمت برلین عقب برانید. پس از پایان این قسمت می‌توانید مسیری خیالی و متفاوت در تاریخ را طی کنید و نبرد با ارتش سرخ را در سال ۱۹۴۶ تجربه کنید تا دموکراسی را در اروپای شرقی برقرار کنید.

روایت بخش داستانی بازی با صحنه‌های سه‌بعدی و باکیفیتی به شما نشان داده خواهد شد. همچنین گیم پلی بازی به لطف وجود نیروهای مختلف نظامی که در ۱۰ کلاس متفاوت طبقه‌بندی می‌شوند به‌شدت سرگرم‌کننده است.شما علاوه بر مدیریت و جایگذاری دقیق نیروهای خود در میدان نبرد باید به ارتقا و بهبود آن‌ها نیز دقت کنید و برای هر مأموریت و فعالیتی، بهترین نیروی نظامی را برگزینید. برخلاف سایر بازی‌های استراتژی نوبتی که چندان به گرافیک بازی اهمیت نمی‌دهند، Strategic Mind Fight for Freedom مدل‌های سه‌بعدی زیبا و با جزییاتی را در میدان‌های نبرد برای شما طراحی کرده تا علاوه بر لذت بردن از سبک تاکتیکی بازی، مناظر آن نیز برای شما چشم‌نواز و زیبا باشد و تجربه کاملی را داشته باشید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Total War: Rome و Panzer Corps 2 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Strategic Mind Spectre of Communism با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Dual-core Intel or AMD, 2.0 GHz or faster
Memory: 4 GB RAM
Graphics: Nvidia GTX 750 Ti or better or AMD HD 7870 or better
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Onboard

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7 SP1, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Dual-core Intel or AMD, 2.5 GHz or faster
Memory: 8 GB RAM
Graphics: AMD RX 470 or Nvidia GTX 1050 or better
DirectX: Version 11
Storage: 25 GB available space
Sound Card: Onboard

تصاویری از محیط بازی :

Strategic Mind Fight for Freedom Strategic Mind Fight for Freedom Strategic Mind Fight for Freedom Strategic Mind Fight for Freedom Strategic Mind Fight for Freedom Strategic Mind Fight for Freedom Strategic Mind Fight for Freedom

نوشته دانلود بازی Strategic Mind Fight for Freedom برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.