تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 7:21
کد خبر : 27218

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید 

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید 

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید یکی از سبک‌هایی که در آن می‌توان بازی‌های جذاب و فانتزی را یافت آرکید و یا فانتزی است. این ژانر بازی‌های جذابی را در بر می‌گرد که همه فقط برای تفریح و سرگرم کرد..

دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید

یکی از سبک‌هایی که در آن می‌توان بازی‌های جذاب و فانتزی را یافت آرکید و یا فانتزی است. این ژانر بازی‌های جذابی را در بر می‌گرد که همه فقط برای تفریح و سرگرم کردن افراد طراحی شده است. Subway Surfers نبز در همین سبک منتشر شده و توسط استودیوی بازی سازی Kiloo طراحی و ساخته شده است. شاید بتوان گفت به لطف همین بازی است که استودیوی سازنده به معروفیت خوبی دست یافته و سر زبان ها افتاده است. حال و هوای بازی بسیار شاد و صحنه‌ها، رنگارنگ طراحی شده مراحل جذاب و شخصیت‌ها یکی از یکی بهتر هستند. وجود ابزارهای مختلف برای طی کردن مراحل توانسته انگیزه خوبی برای کسب امتیاز و سکه‌های بیشتر را به کاربران بدهد.

داستان بازی در مورد فردی است که برای نقاشی و کشیدن لوگوهای مختلف ایستگاه‌های مترو و قطارها را انتخاب کرده است. این کار برای اون دردسر ساز شده و مأمور ایستگاه همیشه در پی اوست. کار جالبی که طراحان بازی انجام داده‌اند این است که در آپدیت‌های مختلفی که ارائه می‌کنند شما را مسافر یکی از کشورهای جهان خواهند کرد و این بسیار جذاب است. شما نمی‌دانید در به‌روزرسانی بعدی مسافر ایستگاه‌های قطار کدام کشور هستید برزیل، المان، روسیه، ایران کسی نمی‌داند.

+ کلیات + جمع بندی :

مسیرهایی که مأمور ایستگاه برای دستگیری دنبال شما خواهد آمد ساده در عین حال سخت و چالشی است. با پیشروی در بازی سختی‌ها بیشتر شده و شما نیز باید عکس‌العمل نشان داده و سرعتی‌تر عمل کنید. بودن موانع مختلف و همچنین قطارهایی که مسیر را مختل کرده‌اند کار را برای فرار دشوارتر خواهند کرد. برای عبور از موانع دو حرکت تعریف شده است: یا از روی آن‌ها پرس کنید و یا نه از زیر آنها عبور کنید.

مسلماً در برخی موارد مانند روبه رو شدن با قطار باید پرش کرده و بر روی آن بروید. به را آنکه بتوانید شخصیت‌های جدید را باز کرده و استفاده کنید باید سکه‌هایی که در راه فرار قرار داده شده‌اند را جمع آورید کنید حتی از یک دانه‌ی آن نیز نگذرید. هر کدام از شخصیت‌ها دارای وسیله و ویژگی منحصر به فردی است که می‌تواند در فرار کمک حال شما باشد.

لباس‌های مختلف توانسته کاراکترهای بازی را جذاب‌تر نیز نماید. وسایل مختلفی برای مواقع ضروری نیز طراحی شده است که می‌توانید در بخش منو به آنها دسترسی داشته و هر کدام را نیاز دارید خریداری کرده و در بازی استفاده کنید. این ابزار فقط برای یک بار بازی کردن قابل استفاده بوده و برای بازی دوباره باید خرید کنید. مراحل بازی بی پایان بوده و هر چه پیش می‌روید شاهد لوکیشن های جدیدی خواهید بود. می‌تواند گفت این بازی برای ساعت‌ها سرگرم شدن گزینه بسیار مناسبی است.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. مراحل بی نظیر و جذاب
  2. لوکیشن های متنوع برای فرار
  3. کاراکتر های متفاوت
  4. وسایل مختلف برای فرار
  5. صداگذاری و موسیقی متن هیجان انگیز
  6. گیم پلی سرگرم کننده
  7. گرافیک زیبا و رنگارنگ

بازی Subway Surfers هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.5 از 5.0 نمره است. منتظر چی هستید؟ هم اکنون می توانید بازی Subway Surfers را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Subway Surfers Subway Surfers Subway Surfers

نوشته دانلود بازی Subway Surfers برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.