تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 20 می 2021 - 12:28
کد خبر : 41372

دانلود بازی Sunless Skies Sovereign Edition برای PC

دانلود بازی Sunless Skies Sovereign Edition برای PC

دانلود بازی Sunless Skies Sovereign Edition برای کامپیوتر تلفیق سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی روشی است که توسط سازندگان برای ساخت عناوین متفاوت و نوآورانانه استفاده می‌شوند. برای ساخت چنین بازی‌هایی، عنا..

دانلود بازی Sunless Skies Sovereign Edition برای کامپیوتر

تلفیق سبک‌ها در بازی‌های ویدیویی روشی است که توسط سازندگان برای ساخت عناوین متفاوت و نوآورانانه استفاده می‌شوند. برای ساخت چنین بازی‌هایی، عناصر مختلفی باهم ترکیب‌شده تا عنوانی جدید و متفاوت پدید آید و طیف گسترده‌ای از بازیکنان را به سمت خودش جذب کند. بازی Sunless Skies Sovereign Edition از استودیو Failbetter Games تلفیقی از سبک‌های نقش‌آفرینی و بازی‌های آرکید دوبعدی است که در دنیای عجیب و فانتزی‌ای جریان دارد.

شما در بازی نقش کاپیتان یک لوکوموتیو عجیب را دارید که می‌تواند پرواز کند. دنیای بازی در شهر لندن جریان داشته که تقریباً به‌طور کامل نابودشده است و امپراتوری‌ای با نام Victorian Empire بر خرابه‌های آن حکومت دارد. دنیای بازی به دلیلی نامعلوم با ستاره‌ها و کهکشان‌ها تلفیق‌شده و سبک و سیاق جدیدی به خودش گرفته است. همچنین ملکه امپراتوری‌ این قدرت را دارد که زمان را در این دنیای مرموز دست‌کاری و کنترل کند. شما باید تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید به این امپراتوری وفادار بمانید و برای بقایش تلاش کنید و با برعکس، با خیانت به آن‌ها لندن را از چنگالشان نجات دهید…
مهم‌ترین عنصری که در بازی به چشم شما می‌آید دنیای عجیب و مرموزش است. شما با لوکوموتیو پرنده خود در محل‌های بسیار عجیب و متفاوتی پرواز می‌کنید که ترکیبی از ساختمان‌های مختلف و ستارگان کهکشان است! این سبک و سیاق دنیای بازی تابه‌حال در عنوان دیگری وجود نداشته و یکی از اصلی‌ترین دلایل جذابیت Sunless Skies محسوب می‌شود.

بخش نقش‌آفرینی بازی هم به استخدام خدمه خود می‌پردازد، هم ساختن گذشته خود کاپیتان و هم ارتقا اجزای مختلف لوکوموتیو. شما افراد مختلفی را با داستان‌های پس‌زمینه متفاوت می‌توانید به‌عنوان خدمه خود انتخاب کنید اما این نکته را فراموش نکنید که باید به امورات آن‌ها مانند خوردن و استراحت و همچنین حفظ روحیه در هنگام مبارزات سخت رسیدگی کنید. با پیشروی در داستان بازی چیزهای بیشتری از گذشته خودتان می‌فهمید که می‌توانید خودتان آن‌ها را انتخاب کنید زیرا گذشته شما در تصمیمات امروز تأثیر به سزایی خواهد داشت. لوکوموتیو تخیلی شما هم قابلیت ارتقا داشته و یا حتی می‌توانید مدل‌های جدیدتری از آن را با پیشروی در بازی بازکنید.

بازی با گرافیکی دوبعدی، بسیار روان اجرا می‌شود. همچنین ۴ منطقه وسیع و متفاوت برای اکتشاف در بازی وجود دارد که هرکدام داستان خودشان را داشته و راز و رمزهای پنهان زیادی دارند. عمق گسترده‌ای از داستان‌پردازی در کنار طیف مناسبی از دشمنان مختلف که در تمام مراحل مقابل شما قرار می‌گیرند، تجربه این بازی را به‌شدت لذت‌بخش کرده است. اگر نقش‌آفرینی عمیقی را با سبکی دوبعدی و آرکید می‌پسندید، بازی Sunless Skies Sovereign Edition هرگز از دست ندهید.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی Terraria را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Sunless Skies Sovereign Edition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Pentium 2Ghz or AMD equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: DX9 (shader model 3.0) or DX11 with feature level 9.3 capabilities
Storage: 4500 MB available space
Sound Card: DirectX 9.0c compatible

تصاویری از محیط بازی :

Sunless Skies Sunless Skies Sunless Skies Sunless Skies

نوشته دانلود بازی Sunless Skies Sovereign Edition برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.