تاریخ انتشار : دوشنبه 24 می 2021 - 5:10
کد خبر : 42860

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید هنگامی‌که دویدن به‌منظور وزرش کردن باشد، عمل مفیدی است، اما قضیه‌ی زمانی تغییر می‌کند که دویدن به‌منظور فرار از هیولایی خون‌خوار صورت بگیرد. در این زمان است که کو..

دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید

هنگامی‌که دویدن به‌منظور وزرش کردن باشد، عمل مفیدی است، اما قضیه‌ی زمانی تغییر می‌کند که دویدن به‌منظور فرار از هیولایی خون‌خوار صورت بگیرد. در این زمان است که کوچک‌ترین اشتباه و لغزش می‌تواند به قیمت جان طرف تمام‌شده و پشیمانی جبران‌ناپذیری را باقی بگذارد. فرار از میان دالان‌های ترسناک و مخوف و هزارتوهای پر از پیچ‌وخم، اضطراب و استرس ناشی از فرار کردن را بیش‌ازپیش تقویت می‌کند و باعث سخت‌تر شدن مسیر می‌شود.

در بازی محبوب و پرطرفدار Temple Run 2 که توسط استدیوی بازی‌سازی نام‌آشنای Imangi Studios در سبک اکشن و رکورد زنی ساخته‌شده است و همچنین رکوردهای میلیونی دانلود را برجای گذاشته است، داستان یک ماجراجوی جوان را بیان می‌کند که پس از جست‌وجوهای فراوان در یک معبد قدیمی، بالاخره موفق شده است که مجسمه‌ای جادویی را پیدا کند؛ اما داستان زمانی آغاز می‌شود که ماجراجو تصمیم می‌گیرد که این مجسمه را با خود ببرد و محافظ این مجسمه که هیولایی عظیم‌الجثه است می‌خواهد مانع این امر بشود.
حال، شما باید با عبور دادن ماجراجو از میان دیوارهای معبد، شکاف‌های میان صخره‌ها و موانع مختلف وهم چنین جلوگیری از برخورد با تله‌های میان راه، جان ماجراجو را حفظ کنید. سکه‌های فراوانی که در میان راه شما وجود دارند را جمع‌آوری کرده تا با آن‌ها اکسیرها و قدرت‌های متفاوت خریداری کنید. همچنین با استفاده از آن سکه‌ها می‌توانید شخصیت‌های متفاوت را بازگشایی نمایید.

ویژگی‌های کلیدی بازی:

  1. گرافیک جدید و بهتر نسبت به نسخه‌ی قبل
  2. عوامل محیطی شبیه‌سازی‌شده
  3. موانع جدید و محیطی چالش‌برانگیزتر
  4. وجود قدرت‌های مخصوص برای هر شخصیت به‌طور جداگانه و منحصربه‌فرد
  5. هیولایی بزرگ‌تر و قدرتمندتر نسبت به نسخه‌ی قبلی
  6. قدرت‌های جدید و متنوع

بازی Temple Run 2 هم‌اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم‌اکنون می‌توانید بازی معرفی‌شده در این مطلب را به‌صورت کاملاً رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Temple Run 2 Temple Run 2 Temple Run 2 Temple Run 2

نوشته دانلود بازی Temple Run 2 برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.