تاریخ انتشار : جمعه 22 ژانویه 2021 - 10:01
کد خبر : 18620

دانلود بازی Tennis Clash برای اندروید

دانلود بازی Tennis Clash برای اندروید

دانلود بازی Tennis Clash برای اندروید تنیس یکی از ورزش های فوق العاده سرگرم کننده بوده که برای برخی حتی فکر کردن به آن نیز گران است. امروزه استودیوهای بازی سازی عناوین خود را به شکلی توسعه می دهند تا ..

دانلود بازی Tennis Clash برای اندروید

تنیس یکی از ورزش های فوق العاده سرگرم کننده بوده که برای برخی حتی فکر کردن به آن نیز گران است. امروزه استودیوهای بازی سازی عناوین خود را به شکلی توسعه می دهند تا شبیه سازی از یک ورزش، شغل و یا ورزشی هیجان انگیز باشد. Tennis Clash یکی از آن بازی های هیجان انگیز است که می تواند به شکلی جدی شما را به چالش کشیده تا در نهایت متوجه شوید چقدر در ورزش مفرح تنیس توانایی دارید.

# ورزش / هیجان / رقابت / به چالش کشیدن توانایی ها

Tennis Clash: 3D Free Multiplayer Sports Games از آن دسته بازی های آنلاین است که می تواند کاربرانش را وارد رقابتی هیجان انگیز کند، جایی که شاید رقیبتان یکی از دوستان و یا حتی اعضای خانواده باشد، آیا می توانید با تمام قدرت با راکت تنیس به توپ ضربه بزنید و آن را به سمتی هدایت کنید که رقیبتان نیست؟ از میان شخصیت های موجود یکی را انتخاب و در نهایت با استفاده از سفارشی سازی، او را به کاراکتر مورد علاقه خود در آورید و در نهایت وارد تورهای قهرمانی جهان که از نیویورک تا سیدنی برگزار می شود ، شرکت کنید. آیا می توانید قهرمان بعدی گرند اسلم شوید؟ محیط هایی که مسابقه در آنها برگذار می شود در کلاس جهانی بوده و با وجود گرافیک سه بعدی منحصر به فرد می توانید جزئیات و تصاویر خوبی را مشاهده کنید.

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. رقابت در حالت آنلاین و آفلاین
  2. ساختن شخصیت مورد علاقه خود
  3. رقابت در گرند اسلم های مختلف
  4. وجود سالن های مسابقه در کلاس جهانی
  5. برنده بازی شوید و غنائم را جمع آوری کنید
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Tennis Clash هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.2 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Tennis Clash Tennis Clash Tennis Clash

نوشته دانلود بازی Tennis Clash برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.