تاریخ انتشار : یکشنبه 24 ژانویه 2021 - 16:28
کد خبر : 21036

دانلود بازی Teratopia برای PC

دانلود بازی Teratopia برای PC

دانلود بازی Teratopia برای کامپیوتر افراد بسیاری هستند که یک کتاب را بر اساس نام یا طرح روی جلدش قضاوت می‌کنند اما به نظر نمی‌رسد که این روش برای بازی‌های ویدئویی مناسب باشد چرا که در دل گیم پلی اتفاق..

دانلود بازی Teratopia برای کامپیوتر

افراد بسیاری هستند که یک کتاب را بر اساس نام یا طرح روی جلدش قضاوت می‌کنند اما به نظر نمی‌رسد که این روش برای بازی‌های ویدئویی مناسب باشد چرا که در دل گیم پلی اتفاقات و ماجراهای ناخواسته‌ای رخ می‌دهد که می‌توانند به شکل کلی نظرات را برگردانده و خلاف جهت حرکت کند. Teratopia از همین بازی‌هایی است که نمی‌توان داستان جذابش را از روی نام عجیب‌وغریبی که برایش انتخاب کرده‌اند قضاوت کرد. این بازی را توسعه‌دهندگانی از استودیو Ravegan طراحی و شرکت Eastasiasoft Limited آن را برای علاقه‌مندان به سبک اکشن و داستان‌های ماجراجویی منتشر کرده است. محیط بازی به‌صورت سه‌بعدی با جزئیاتی قابل‌قبول توسعه پیدا کرده است و داستان، روایتگر شخصیتی جذاب است که برای نجات دوستان خود دست به هر کاری خواهد زد.

بازیکنان به‌عنوان مخلوقی آبی شکل به نام توچو Tucho بازی می‌کنند که باید برای نجات دوستانش از لشکر مخلوقات قرمز رنگی که برای تسخیر سرزمین مادری او لشکرکشی کرده‌اند، عبور کند. دوستان شما را انبوهی از افراد بد ربوده‌اند و اکنون باید به هر ترفندی آن‌ها را از چنگال مخلوقات بدی که قصد دارند تا سرزمینتان را اشغال کنند، نجات دهید. بی شک رنگ قرمز افراد شرور نشان از شیطانی بودن آن‌ها دارد پس باید در راهی که قدم گذاشته‌اید بسیار مراقب بوده و تصمیم‌ها را درست اتخاذ کنید.

جهانی کاملاً آزاد با نقشه‌ای خاص در اختیار بازیکنان قرار خواهد داشت تا دنیای بازی را به شکل راحت جستجو کنند. باید از 13 منطقه منحصربه‌فرد و مملو از دشمنانی که در نابودی سرزمینتان از یکدیگر پیشی گرفته‌اند عبور کنید. شاید احساس کنید این کار سخت بوده و از پسش برنمی‌آیید اما با دلی نترس و قدرت دوستانتان هر کاری را می‌توانید انجام دهید. در این راه تنها نیستید و در کنار شما هم تراتوپی های دیگر و مجموعه‌ای متنوع از مهارت‌ها برای رویارویی با طیف وسیعی از مهاجمان سرخ‌پوش مسلح وجود دارند. 11 باس فایت قدرتمند وجود دارد که باید برای ادامه مسیر آن‌ها را شکست دهید. خود را در یک ماجراجویی پر عملکرد غرق کنید و برای غلبه بهتر بر دشمنان خود، استراتژی مناسب را اتخاذ کنید! شما می‌توانید در قالب دو دوست دیگر خود بنیتو یا هوراسیو نیز بازی کنید و مراحل را پشت سر بگذارید. باید در یادداشت که هرکدام با قدرت و مهارت‌های خاص خود می‌توانند از پس مشکلات برآمده و موجب نابودی دشمنان شیطانی شوند.

شاید احساس کنید که تصاویر بازی بیشتر مناسب کودکان و افرادی است که در سن‌وسال پایینی هستند اما چنین نیست و به دلیل وجود شوخی‌های خانوادگی و گاهی اوقات بزرگ سالانه و البته خنده‌دار، داستان بازی می‌تواند برای بزرگ‌سالان و حتی گروه سنی خاصی مناسب باشد. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های اکشن و ماجراجویی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا محصولات مشابهی همچون Portal 2 و Crash Bandicoot N. Sane Trilogy را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی Teratopia با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7 / 10
Processor: i3-6100 3.7 GHz
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GTX 660 Ti 2GB or similar
Storage: 3 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: i5-7400 3.5 GHz
Memory: 6 GB RAM
Graphics: GTX 1050 Ti 4GB or similar
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Teratopia Teratopia Teratopia Teratopia Teratopia Teratopia Teratopia

نوشته دانلود بازی Teratopia برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.