تاریخ انتشار : یکشنبه 9 می 2021 - 7:30
کد خبر : 35853

دانلود بازی The Invisible Hand برای PC

دانلود بازی The Invisible Hand برای PC

دانلود بازی The Invisible Hand برای کامپیوتر می‌توان گفت که امروزه تقریباً سوژه‌ای نیست که برای آن بازی ویدیویی ساخته نشده باشد. به‌جز سبک‌های اصلی که بیشتر سهم بازار بازی‌های ویدیویی را تشکیل می‌دهند..

دانلود بازی The Invisible Hand برای کامپیوتر

می‌توان گفت که امروزه تقریباً سوژه‌ای نیست که برای آن بازی ویدیویی ساخته نشده باشد. به‌جز سبک‌های اصلی که بیشتر سهم بازار بازی‌های ویدیویی را تشکیل می‌دهند، بسیاری از عناوین هم به موارد جزئی‌تر پرداخته تا هر تجربه‌ای را در دنیای بازی‌های ویدیویی برای بازیکنان فراهم آورند. بازی The Invisible Hand از استودیو Power Struggle Games شما را به دنیای مجازی تجارت و معاملات در بازار بورس می‌برد و تجربه‌ای جذاب و آموزنده را برای شما آماده کرده است.

شما در نقش فردی بازی می‌کنید که در شرکتی به اسم Ferios استخدام ‌شده و آماده‌اید تا وارد دنیای گسترده تجارت شوید. شغل شما ساده است. شما باید با معاملاتی که در بازار بورس انجام می‌دهید برای این شرکت درآمدزایی کنید. این عمل دقیقه مطابق با دنیای واقعی طراحی‌شده است. خرید سهم‌ها در زمان مناسب و فروش آن‌ها قبل از اینکه ارزششان کم شود یکی از روش‌های کلیدی برای موفقیت در این امر است. شرکت Ferios درازای هر معامله موفق و درآمدی که ایجاد می‌کنید، به شما درصدی از سود معامله را پرداخت می‌کند. هر چه میزان معاملات شما بیشتر و موفق‌تر باشد، سود معامله بیشتری هم دریافت می‌کنید.

علاوه بر روش‌های مرسوم، کارهای غیرقانونی هم می‌توانید انجام دهید تا در بازار تأثیرگذار شوید و مسیر حرکت آن را به نفع خودتان و شرکت تغییر دهید؛ اما باید مراقب باشید که درصورتی‌که وارد این مسیر شدید، شناسایی نشوید و اعتبار شرکت را زیر سؤال نبرید. اینجا عنصر هوش و تصمیم‌گیری نقش مهمی را در بازی ایفا می‌کند.

بازی در سبک اول‌شخص، به‌طور کامل در محیط دفتر شرکت جریان دارد و به‌نوعی شبیه‌سازی از دنیای مجازی معاملات و بورس محسوب می‌شود. شما با کنترل‌های ساده، با سیستم کامپیوتری خود معاملات را انجام می‌دهید، با عوامل بیرونی ارتباط برقرار کرده و تغییرات مستقیمی را به‌طور نامحسوس در بازار ایجاد می‌کنید. این بازی می‌تواند تجربه مناسبی برای یادگیری بازار بورس باشد و چیزهای زیادی از آن را به شما یاد بدهد که درنتیجه به گزینه مناسبی برای طیف گسترده‌ای از افراد تبدیل می‌شود.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Cartel Tycoon و Farm Manager 2021 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی The Invisible Hand با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: 2.0 GHz
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GPU: DirectX 9 compatible
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

The Invisible Hand The Invisible Hand The Invisible Hand The Invisible Hand

نوشته دانلود بازی The Invisible Hand برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.