تاریخ انتشار : سه‌شنبه 12 ژانویه 2021 - 9:25
کد خبر : 5745

دانلود بازی Tower Conquest برای اندروید

دانلود بازی Tower Conquest برای اندروید

دانلود بازی Tower Conquest برای اندروید در میان بازی های استراتژیک، می توانیم عناوین جذاب و هیجان انگیزی پیدا کنیم که کاربران را برای محافظت از وطن خود ترغیب کرده و با درد دسترس قرار دادن ابزارهای مخت..

دانلود بازی Tower Conquest برای اندروید

در میان بازی های استراتژیک، می توانیم عناوین جذاب و هیجان انگیزی پیدا کنیم که کاربران را برای محافظت از وطن خود ترغیب کرده و با درد دسترس قرار دادن ابزارهای مختلف به بازیکنان کمک خواهند کرد تا در برابر دشمنان خود ایستادگی کنند. Tower Conquest عنوان جدید و هیجان انگیزی ست که کاربران را وارد دنیای برج ها می کند، جهانی که باید با استفاده از ابزارها و تصمیمات استراتژیک از افتادن برج خود جلوگیری کنید. استودیوی بازی سازی Titan Mobile LLC توسعه و انتشار عنوان مورد بحث را بر عهده داشته است و آن را به شکلی طراحی کرده تا افراد در سنین و با سلیقه های مختلف جذب گیم پلی شوند.

+ از افتادن برج خود جلوگیری کنید!

برای شروع کار، باید از میان پنج جناح مختلف که متشکل از 70 شخصیت منحصر به فرد ، قهرمانان و برج های شگفت انگیز هستند، انتخابی داشته باشید، این یک تصمیم خاص برای هر بازیکن خواهد بود. پس از آنکه جناح خود را مشخص کردید، می توانید ارتشی کامل را برای از بین بردن برجهای مخالف ایجاد و به تکامل برسانید تا در نهایت به اکتشاف جهانی بی پایان و شکست دشمنان برای به دست آوردن گنج ، افزایش قدرت و تسلط بر لیگ های بازیکنان دست پیدا کنید!

با وجود 5 اسلات مختلف برای ایجاد تیم های منحصر به فرد این قابلیت را خواهید داشت تا هزاران ترکیب از شخصیت های مختلف مطابق آنچه در نظر دارید، را ایجاد کرده تا تیم بی نظیر خود را پیدا کنید! هر روز بازی می تواند با پیشنهادات شگفت انگیز خود بازیکنان را هیجان زده کرده و در نهایت موجب افزایش قدرت و یا به دست آوردن شخصیت جدید شود. همه چیز برای ایستادگی در برابر دشمنان و سرپا نگه داشتن برج خود وجود دارد، آیا می توانید در شرایط سخت هم ایستادگی کنید؟

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. پنج جناح جداگانه متشکل از 70 شخصیت منحصر به فرد ، قهرمانان و برج ها
  2. انیمیشن های سفارشی و بیش از 50 زمینه خاص در هر جناح
  3. 5 اسلات برای ترکیب شخصیت ها
  4. پیشنهادات روزانه برای کسب قدرت بیشتر
  5. پاداش های شگفت انگیز
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Tower Conquest هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.3 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Tower Conquest Tower Conquest Tower Conquest Tower Conquest Tower Conquest

نوشته دانلود بازی Tower Conquest برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.