تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 6 می 2021 - 9:30
کد خبر : 34490

دانلود بازی Underrail Expedition برای PC

دانلود بازی Underrail Expedition برای PC

دانلود بازی Underrail Expedition برای کامپیوتر سبک نقش‌آفرینی نوبتی از سبک‌های معروف بازی‌های ویدیویی است که در طول تاریخ جذابیت و محبوبیت خودش را از دست نداده است. این سبک شاید یکی از قدیمی‌ترین‌ها ب..

دانلود بازی Underrail Expedition برای کامپیوتر

سبک نقش‌آفرینی نوبتی از سبک‌های معروف بازی‌های ویدیویی است که در طول تاریخ جذابیت و محبوبیت خودش را از دست نداده است. این سبک شاید یکی از قدیمی‌ترین‌ها باشد و تا به امروز هم‌بازی‌هایی زیادی را تحت پوشش خود قرار داده که اکثر آن‌ها به موفقیت خوبی دست‌یافته‌اند. تلفیق سادگی و پیچیدگی در کنار هم از ویژگی‌های بارز سبک نقش‌آفرینی نوبتی است. بازی Underrail از استودیو Stygian Software که به‌تازگی بسته الحاقی Expedition هم برای آن منتشرشده در همین سبک حرف‌های زیادی برای گفتن دارد.

در بسته الحاقی Expedition بخش داستانی بازی به‌شدت گسترش‌یافته است و علاوه بر مسیرهای جدیدی که نقاط مختلف نقشه را به هم وصل می‌کند، یک منطقه وسیع جدید با مأموریت‌های متنوع هم به بازی اضافه‌شده تا ماجراجویی‌های بیشتری در انتظارتان باشد. این منطقه جدید که بخش اعظم آن را آب فراگرفته، به شما قایقی می‌دهد تا برای گشت‌وگذار در آن به مشکل برنخورید و تجربه‌ای جدید از این بازی جذاب داشته باشید. در کنار این موارد، آیتم‌های جدید، مأموریت‌های جانبی و افزایش سطح Level کاراکتر شما به عدد ۳۰ از دیگر نکاتی است که در این بسته الحاقی گنجانده‌شده تا محتوای بیشتری در بازی در اختیار شما قرار بگیرد.

داستان بازی در آینده‌ای دور اتفاق می‌افتد که در آن سطح زمین نابودشده و جایی برای سکونت انسان‌ها در آن وجود ندارد. بشریت به‌ناچار برای زنده ماندن در مکان‌های زیرزمینی گسترده‌ای که به‌نوعی آخرین امید آن‌ها برای بقا محسوب می‌شوند گردآمده‌اند. این محل‌ها درواقع خطوط متروی قدیمی هستند با نام Underrail شناخته می‌شوند. شما در نقش یکی از همین بازماندگان را بازی می‌کنید که برای نجات و بقای خودش درگیر ماجراهای مختلفی می‌شود و خودش را میان جنگ و جدال بین فرقه‌های مختلف انسان‌های زیرزمینی می‌یابد.

اگر اولین عنوان Fallout را تجربه کرده باشید، این بازی برای شما به‌شدت آشنا خواهد بود و سبک و سیاق همان Fallout قدیمی را به شما منتقل می‌کند. دوربین ایزومتریک، مدل‌های ساده و دوبعدی و عمق بسیار زیاد بازی درزمینهٔ نقش‌آفرینی و آیتم‌های آن همگی از ویژگی‌های بارز این بازی هستند. از طرف دیگر مبارزات نوبتی، علاوه بر اینکه سرعت گیم پلی را کاهش می‌دهند، زمان تفکر بیشتری به شما می‌دهد تا برای هر حرکت خود به‌خوبی نقشه بریزید و فکر کنید. داستان نسبتاً خوب بازی در کنار دنیای وسیع و زیرزمینی آن، ساعت‌ها شما را درگیر خودش می‌کند.

اگر به این سبک بازی‌ها علاقه دارید پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Divinity: Original sin و Wasteland 3 را نیز بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Underrail Expedition با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows XP SP3
Processor: 1.6GHz
Graphics: GPU that supports shader model 2.0
DirectX: Version 9.0c
Storage: 10 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Underrail Expedition Underrail Expedition Underrail Expedition Underrail Expedition Underrail Expedition

نوشته دانلود بازی Underrail Expedition برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.