تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 14:34
کد خبر : 6893

دانلود بازی UNO برای PC

دانلود بازی UNO برای PC

دانلود بازی UNO برای کامپیوتر قطعاً تاکنون به این موضوع فکر نکرده‌ایم که یک دسته کارت ساده، چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشند. شاید گاهی وقت‌ها باید از دنیای دیجیتالی دور شده و اوقات فراغت را در کنار خا..

دانلود بازی UNO برای کامپیوتر

قطعاً تاکنون به این موضوع فکر نکرده‌ایم که یک دسته کارت ساده، چقدر می‌تواند سرگرم‌کننده باشند. شاید گاهی وقت‌ها باید از دنیای دیجیتالی دور شده و اوقات فراغت را در کنار خانواده به‌واسطه یک بازی رومیزی هیجان‌انگیز سپری کرد. در حال حاضر که کرونا در سراسر جهان توانسته بر تمام درمان‌ها چیره شود و افراد باید ساعت‌ها در خانه باشند، بهترین گزینه برای به‌کارگیری فکر و ذهن، همین بازی‌های کارتی رومیزی هستند؛ اما در حال حاضر دیگر کسی به سراغ چنین بازی‌هایی نمی‌آید، پس را حل چیست ؟ بچه‌ها علاقه شدیدی به کنسول و گجت های دیجیتالی پیدا کرده‌اند، علاقه‌ای که باعث می‌شود، حتی وعده‌های غذایی را نیز جلوی آنها بگذرانند. استودیو Ubisoft خلاقیت خود را وارد بازی‌های ویدئویی کرده است و این بار محصولی خاص را برای طرفداران بازی‌های رومیزی عرضه کرده. UNO یک بازی جمع‌وجور رومیزی بوده که به‌واسطه کارت‌های مختلف، می‌تواند کاربرانش را برای ساعت‌ها با حالت‌های مختلف سرگرم کند.

نام UNO در زبان مردمان کشور ایتالیا و اسپانیا به معنی عدد “یک” است. این بازی در سال 1971 برای اولین بار توسط شخصی به نام Merle Robbins معرفی شد که ایده اصلی آن را از عنوان Crazy Eight گرفته بود. در ابتدا، بازی برای سرگرمی‌های خانوادگی شخصی در نظر گرفته شده و به‌نوعی بحث تجاری‌سازی در میان نبود تا در سال 1981 که Robins با چند هزار دلار سرمایه‌ای که داشت، 5000 نسخه از این بازی را تولید کرده و در آرایشگاه خود به فروش رساند. از طرفی دیگر پسر Robbins به نام Ray که یکی از اساتید دانشگاه اوهایو بود، این بازی را به شاگردان خود معرفی کرد. به این صورت بود که بازی UNO معروف شد و در نهایت لایسنس آن به قیمت پنجاه هزار دلار فروخته شد. قراردادی بین شرکت خریدار و فروشنده مبتنی بر تخصیص 10 سنت از فروش هر نسخه بین طرفین امضا شد. Robbins در سال 1984 از دنیا رفت اما تابه‌حال بیش از 151 میلیون نسخه از این بازی در بیش از 80 کشور دنیا فروخته شده و شرکت Mattel حق چاپ بازی را در اختیار دارد.

در حال حاضر بازی UNO با ویژگی‌های جدید و مخصوص، به دنیای دیجیتالی آمده تا کاربران و علاقه‌مندان به این بازی بتوانند حتی در دنیای مجازی و زمانی که از خانواده دور هستند نیز، تجربه منحصربه‌فرد و در کنار هم را به دست آورند. جالب است که گیم پلی به کاربرانش اجازه می‌دهد تا به‌صورت ویدئوی با یکدیگر چت کنند و در تماس باشند و به‌نوعی در هنگام بازی حس و حال خود را منتقل سازند. بازی با کارت بسیار ساده و روان است و تنها باید قوانین و نکات ضروری را در هنگام استفاده از آنها در یاد داشته باشید.

کارت‌ها را باتوجه‌به نوع رنگ یا مقداری که روی آنها چاپ شده با دیگر موارد موجود مطابقت دهید و برای تغییر اوضاع، ترفند ساده‌ای بزنید. زمانی که در برابر دیگران در حال بازی هستید، قبل از آنکه بازیکنان دیگر دست خود را از کارت‌ها خالی کنند، شما پیش‌تر این کار را انجام دهید. هر کارت اثر خاص خود را به نمایش خواهد گذاشت و شما باید با قوانین آنها آشنا باشید تا بتوانید پیروزی را در هر بازی به دست آورید. به گفته طراحان در آینده به‌روزرسانی‌هایی منتشر خواهد شد که با کارت‌های جدید می‌تواند به کل قوانین را تغییر داده و شکل جدیدی از بازی را به شما ارائه کند. اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های کم‌حجم و به‌نوعی کارتی هستید، پیشنهاد می‌کنیم تا بازی های مشابه ای همچون Pummel Party و Overcooked! 2 را نیز بررسی نمایید.

در ادامه برای دانلود بازی UNO با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)
Processor: Intel Core 2 Quad Q9550 | AMD Phenom II X4 945 or equivalent
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GeForce GTS 450 | AMD Radeon HD 5670 or equivalent
DirectX: Version 9.0
Network: Broadband Internet connection
Storage: 3 GB available space
Sound Card: On Board

سیستم پیشنهادی :

Requires a 64-bit processor and operating system
OS: 64bit Versions of Windows 7, Windows 8, Windows 10
Processor: Intel Core i3 530
Memory: 4 GB RAM
Graphics: NVIDIA GTX 560TI or AMD 5870
DirectX: Version 9.0
Storage: 3 GB available space
Sound Card: On Board

تصاویری از محیط بازی :

UNO UNO UNO UNO UNO UNO UNO

نوشته دانلود بازی UNO برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.