تاریخ انتشار : جمعه 29 ژانویه 2021 - 19:43
کد خبر : 27449

دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PC

دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PC

دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای کامپیوتر مبارزات تن‌به‌تن همراه با ضربات و فنون مختلف یک جایگاه ویژه میان طرفداران بازی‌های ویدیویی دارند. بازی Yakuza 4 Remastered از استودیو SEGA به دنبال نسخه ق..

دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای کامپیوتر

مبارزات تن‌به‌تن همراه با ضربات و فنون مختلف یک جایگاه ویژه میان طرفداران بازی‌های ویدیویی دارند. بازی Yakuza 4 Remastered از استودیو SEGA به دنبال نسخه قبلی خود شما را بار دیگر در خیابان‌های شهر ژاپن با افراد و گروه‌های مختلف روبه‌رو می‌کند تا تجربه مبارزه را برای شما به ارمغان آورد. داستان بازی یک سال پس از نسخه قبلی آغاز می‌شود و برخلاف بازی قبلی، به‌جای یک شخصیت، چهار شخصیت قابل بازی وجود دارد که هرکدام داستان پس‌زمینه‌ی منحصر به خود را دارند. هرکدام از این ۴ شخصیت، سبک خاص خود را در مبارزات دارند که به تنوع هر قسمت از مراحل بازی کمک شایانی می‌کند. برای مثال یکی از آن‌ها بسیار تنومند و درشت‌هیکل است و ضرباتی آهسته اما مهلک وارد می‌کند و همین‌طور سطح سلامتی بسیار بیشتری نسبت به بقیه نیز دارد درحالی‌که دیگری چابک و سریع است و در جاخالی دادن ضربات دشمنان و همین‌طور کمبوهای سرعتی مهارت بیشتری دارد. شهری که بازی در آن جریان دارد همان شهر نسخه قبل است اما نسبت به آن گسترش‌یافته و نواحی زیرزمین و سقف خانه‌ها را نیز در برمی‌گیرد. داستان تمامی شخصیت‌ها هم با پیشروی در هم دیگر گره می‌خورد و داستانی قوی و عمیق را به شما ارائه می‌دهد. شهر پر از مأموریت‌های فرعی است که هرکدام عمق مناسبی دارند که باعث می‌شوند از انجام دادن آن‌ها احساس اتلاف وقت به شما دست ندهد.

گرافیک بازی در بازسازی بسیار خوب به‌روزرسانی شده است و اصلاً در هنگام بازی کردن این حس که یک بازی قدیمی و به‌اصطلاح سن و سال دار پیش روی شما است را نخواهید داشت. انیمیشن کاراکترها و مبارزات آن‌ها و همین‌طور فنون مختلف هرکدام با جزییات خوبی طراحی‌شده‌اند و هر آنچه از یک بازی مبارزه‌ای انتظار داشته باشید را برای شما فراهم می‌کند. کمبو های بازی باوجود ۳ شخصیت جدید اضافه بر شخصیت اصلی بازی‌های قبل متنوع‌تر شده‌اند و به تعداد آن‌ها افزوده‌شده که خود به جذابیت مبارزات مختلف شما اضافه می‌کند. این بازی باوجود ارائه کاراکترهای جدید و شکستن سنت‌های نسخه‌های قبلی خود و گسترده کردن نقشه شهر، حرف‌های بسیاری برای هواداران قدیمی خود دارد و بررسی آن کاملاً ارزش وقت شما را دارد.

اگر به این سبک بازی‌های مبارزه‌ای علاقه دارید، پیشنهاد می‌کنیم بازی‌های Yakuza 3 Remastered و Attack on Titan 2 Final Battle را هم بررسی کنید.

در ادامه برای دانلود بازی Yakuza 4 Remastered با وب‌سایت پارسی گیم همراه باشید.

حداقل سیستم مورد نیاز :

OS: Windows 7
Processor: Intel Core i5-3470 OR AMD FX-6300
Memory: 4 GB RAM
Graphics: GeForce GTS 450, 1GB OR Radeon HD 6670, 1 GB
Storage: 35 GB available space

سیستم پیشنهادی :

OS: Windows 10
Processor: Intel Core i7-3770 OR AMD FX-8350
Memory: 8 GB RAM
Graphics: GeForce GTX 760, 2 GB OR Radeon HD 7950, 3 GB
Storage: 35 GB available space

تصاویری از محیط بازی :

Yakuza 4 Remastered Yakuza 4 Remastered Yakuza 4 Remastered Yakuza 4 Remastered

نوشته دانلود بازی Yakuza 4 Remastered برای PC اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.