تاریخ انتشار : چهارشنبه 13 ژانویه 2021 - 10:30
کد خبر : 6978

دانلود بازی Zombario برای اندروید

دانلود بازی Zombario برای اندروید

دانلود بازی Zombario برای اندروید فقط شما می توانید جهان را از حمله زامبی نجات دهید! یک شرکت بسیار قدرتمند می خواهد همه دنیا را با سلاح های بیولوژیکی تحت سلطه خود درآورد. اسلحه های قدرتمند را به دست ب..

دانلود بازی Zombario برای اندروید

فقط شما می توانید جهان را از حمله زامبی نجات دهید! یک شرکت بسیار قدرتمند می خواهد همه دنیا را با سلاح های بیولوژیکی تحت سلطه خود درآورد. اسلحه های قدرتمند را به دست بگیرید و برای نابودی صدها دشمن خطرناک پیشروی را آغاز کنید. در بازی جدید و سرگرم کننده Zombario بسیاری از صحنه های هیجان انگیز در جهان های مختلف در انتظار شما هستند. بسیاری از توانایی های مختلف به شما کمک می کند تا با هر مانعی کنار بیایید. حتی مرگ نیز مانعی ندارد، پس از هر بار مرگ، قویتر می شوید.

+ فقط شما می توانید جهان را از حمله زامبی نجات دهید!

بازی جدید Zombario یک عنوان زامبی وار است که شما در قالب شخصیت اصلی و قهرمان داستان باید برای مبارزه با بی نهایت زامبی وارد جهانی شوید که بشریت در آنجا مورد تحدید قرار گرفته. سه نوع مختلف از سلاح های روز دنیای در دسترس بازیکنان قرار خواهد داشت تا به واسطه آنها بتوانند جلوی زامبی های گرسنه را بگیرند. صدها سطح جذاب و سرگرم کننده پیش روی شما قرار گرفته تا بتوانید مهارت های خود را به چالش کشیده و ماموریت ها را تکمیل کنید. به زامبی ها و هیولاهای دیگر را شلیک کنید، آنها را منفجر نمایید، آتش بزنید و به هر شکل ممک از بین ببرید و در یاد داشته باشید، آنها فقط از شما می ترسند!

  • ویژگی های کلیدی بازی :
  1. صدها سطح هیجان انگیز و جذاب
  2. 3 سلاح مختلف برای مبارزه
  3. فیزیک واقع گرایانه
  4. محیط تعاملی – سکوهای پرش و تله های زامبی.
  5. گیم پلی سرگرم کننده و جذاب
  6. گرافیکی فوق العاده به همراه صداگذاری مناسب

بازی Zombario هم اکنون در پلی استور نیز دارای امتیاز 4.8 از 5.0 است. منتظر چه هستید؟ هم اکنون می توانید بازی معرفی شده در این مطلب را به صورت کاملا رایگان از سایت پارسی گیم دانلود کنید.

تصاویری از محیط بازی :

Zombario Zombario Zombario Zombario

نوشته دانلود بازی Zombario برای اندروید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.