تاریخ انتشار : یکشنبه 16 می 2021 - 16:13
کد خبر : 39327

در رویداد هواوی منتظر معرفی محصولات متنوع و یک شگفتانه ویژه باشید

در رویداد هواوی منتظر معرفی محصولات متنوع و یک شگفتانه ویژه باشید

با توجه به سیاست افزایش تنوع کالاهای هواوی، این کمپانی قصد دارد در رویدادی که روز 19 می (29 اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود، انبوهی از محصولات جدید خود را همراه با یک شگفتانه ویژه به صورت رسمی معرفی کند. ..

با توجه به سیاست افزایش تنوع کالاهای هواوی، این کمپانی قصد دارد در رویدادی که روز 19 می (29 اردیبهشت ماه) برگزار می‌شود، انبوهی از محصولات جدید خود را همراه با یک شگفتانه ویژه به صورت رسمی معرفی کند. لپ‌تاپ‌ها، تلویزیون‌ها، ایربادها و بسیاری از محصولات جدید با برند هواوی از چندی پیش وارد بازار شده‌اند که به ما می‌گویند دیگر نباید هواوی را تنها یک شرکت مخابراتی و سازنده گوشی‌های هوشمند بدانیم.

در همین زمینه، هواوی در روز 29 اردیبهشت‌ماه رویداد بزرگی ترتیب داده و قصد دارد محصولات جدیدی را به طرفداران خود معرفی کند؛ رویدادی که قرار است ساعت 14:30 به وقت محلی چین (معادل با 11:00 به وقت ایران) بر پا شده و می‌تواند یکی از متنوع‌ترین رویدادهای سالیان اخیر هواوی باشد.

در یکی از تیزرهای منتشر شده توسط هواوی، به ایرباد جدیدی موسوم به FreeBuds 4 اشاره شده که یک هدست کاملاً بی‌سیم (TWS) است. هواوی پیش از این با معرفی سری ایربادهای FreeBuds نام و نشان معتبری برای خود در این بازار به دست آورده و حالا با معرفی نسل چهارم آنها قصد دارد محصولی کاملاً جدید و البته با سطح کیفی بالاتر را پیش روی مشتریان قرار دهد.

طبق انتظارها، محصول بعدی هواوی در این مراسم طیف جدید لپ‌تاپ‌های سری MateBook D16 خواهند بود. این لپ‌تاپ‌ها که از نمایشگرهای 16 اینچی استفاده می‌کنند، پیش از این برای عرضه در بازار داخلی چین ارائه شده‌اند ولی در مراسم آتی، معرفی جهانی آنها انجام خواهد شد که انتظار می‌رود بروزرسانی‌ها و قابلیت‌های جدیدی به آنها اضافه گردد.

مانیتورهای جدید هواوی که قرار است تحت برند جدید MateView عرضه شوند، شگفتانه هواوی در این مراسم خواهند بود؛ مانیتورهایی که قرار است ابعاد 32 و 42 اینچی داشته باشند و با پنل‌های تخت و منحنی عرضه خواهند شد. مدل گیمینگ این مانیتورها نسبت تصویر 21:9 داشته و از رزولوشن 3K+ معادل 3440 در 1440 پیکسل استفاده کرده و از نرخ بروزرسانی 165 هرتز نیز پشتیبانی می‌کند. نمایشگرهای جدید هواوی مجهز به اسپیکرهای استریو است.

Huawei

البته یک مدل حرفه‌ای 4K+ نیز با نسبت تصویر 3:2 نیز طراحی شده که رزولوشن بالای 4500 در 3000 پیکسلی داشته و گفته می‌شود نسبت صفحه‌نمایش آن به بدنه، نزدیک به 100 درصد است. این طراحیِ تقریباً بدون حاشیه می‌تواند جذابیت‌های بسیاری داشته باشد. همچنین هواوی در این مانیتور دسترسی به استاندارد HDR400 و نیز عمق رنگ 10 بیتی را میسر کرده که این محصول را برای طراحان و مهندسان به یک گزینه کارآمد تبدیل می‌کند.

به جز دو گروه فوق، احتمال می‌رود در مراسم آخر هفته هواوی، شاهد رونمایی از دستگاه‌های متنوع دیگری باشیم که از جمله آنها می‌توان به ساعت‌های هوشمند سری Watch 3، ساعت‌ هوشمند مخصوص کودکان با نام Watch 4X، روترهای حرفه‌ای H6 و حتی ترازوهای دیجیتالی Huawei Body Fat scale 3Pro اشاره کرد.

حال باید تا 29 اردیبهشت منتظر ماند تا ببینیم هواوی رسماً چه محصولاتی را به سبد کالای خود اضافه می‌کند. به نظر می‌رسد هواوی با توسعه حضور خود در بازار محصولات مختلف، سعی دارد موفقیت‌های خود در دنیای گوشی‌های هوشمند را در حوزه‌های دیگر نیز تکرار کند.

منبع: هوآوی فارسی

نوشته در رویداد هواوی منتظر معرفی محصولات متنوع و یک شگفتانه ویژه باشید اولین بار در پارسی گیم پدیدار شد.

منبع خبر

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.